vrijdag 22 maart 2013

freubelen ,katoen & cadeautje !!



Komende dagen wil ik met bovenstaand materiaal
aan de slag !

&

was ik op het blog van Sparkelz-creatief
daar zag ik dat zij een web winkel heeft
en daar heb ik een aantal katoentjes besteld.
Dat is anderhalve dag later al bezorgd.
Superblij mee ! prima service !


De bovenste 5 bollen heb ik bij Sparkelz gekocht
de onderste drie voor € 1.79 bij de Wibra
ook katoen 50 gram.

&

Kreeg ik een verrassings envelop van Marmarel !!!


Zij is een kei in handwerken en is momenteel
helemaal into the fimo haha :-)
kijk maar wat een prachtige kralen/knopen en hangertjes
ze mij heeft gestuurd !! Zomaar.. :-) lief hey ?
dankjewel dankjewel ben er heel blij mee !!




iedereen een heel gezellig weekeinde
met sneeuwpop,
sneeuw gevecht . . . .

:-)

Liefs,





26 opmerkingen:

  1. aaaah jij hebt je winter-voorraad-knutsel-spul al in da house,,,,,de sneeuw kan komen :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gevoelstemperatuur -14 verwacht, jij vermaakt je wel :-). Die stofjes zijn leuk! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel nieuwsgierig wat je gaat freubelen van al dat kleurrijke moois :)

    Fijn weekend!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker knutselen, oh nova katoen is fijn ( vind ik) en niet duur :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die kraaltjes en knoopjes en benieuwd watvoor moois jij gaat maken! Ik hou je blog in de gaten hoor. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk das het betere wolbezorg werk hihihihi
    Veel plezier met je wolletjes en knutselen moppie!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor lekker vrolijk allemaal ben heel benieuwd wat je gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lintjes waar je mee aan de slag wil gaan! Ik ben altijd een beetje bang met zo'n mooie materialen van start te gaan. Benieuwd wat het zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh die lintjes, kwijl, die zijn gaaf!
    Knap zeg die fimo dingetjes, wat een engelen geduld moet ze hebben.
    Nou blijf lekker binnen t weekend en freubel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben echt heel benieuwd wat je met het materiaal van de bovenste foto gaat maken! Een mooi weekend!
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker die kleurtjes katoen. Hier verkopen ze bij de wibra alleen maar zwart katoen... Wat lief van Marmarel die mooie kralen. Veel plezier er van.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lintjes en leuke post heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleuren en bloemetjes.Wat het ook wordt, het gaat ongetwijfeld goed eruit zien.

    En de kraaltjes.... fantastisch.Jij bent duidelijk graag gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, mooi, mooi! Ik krijg ook zin in zulke kleurtjes.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou..ben benieuwd naar dat freubelen van jou met die gezellige kleurtjes! Best wel leuk hé dat online bestellen...je hoeft de deur niet uit, kan op je gemakkie je spulletjes uitzoeken én krijgt leuke post...dat ga je nu vast wel vaker doen hihihi! Neemt niet weg dat als ik ergens in een winkel rond kan struinen ik dat ook nog heerlijk vind!

    Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben heel benieuwd wat je gaat maken. Het wordt in ieder geval te koud om naar buiten te gaan, dus ik zou zeggen verwarming op aangenaam en aan de knutsel. Een heel fijn weekend, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oww wat een prachtige kralen zeg, wat leuk zulke lieve post.
    Je hebt leuke kleuren gescoord zeg.
    Benieuwd wat je er mee gaat doen.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, jij kunt weer lekker aan de slag, veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kralen en knopen en wat een leuke kleuren katoen.
    Ik ben benieuwd wat je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke freubel spulletjes!!
    Ben benieuwd wat het gaat worden!
    Heerlijke vrolijke lente kleurtjes!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De postbode heeft weer overuren gemaakt! Ben benieuwd wat je gaat maken van/met die randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had ook wat leuks gekregen van Ellen, zo maken we elkaar blij! :-)
    Ik heb gisteren nog gekeken bij de Wibra, het was heel snel gegaan zei de verkoopster, ze hadden deze kleurtjes niet meer. Ik moet de site maar eens in de gaten houden, dan ben ik er sneller bij als er een aanbieding is. Nou ja, ik ben wel leuk geslaagd bij Hobby-Voordeel met mooi acryl-garen, én een prachtig haakboek met bloemen (Anne en Carlos). :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, Sparkelz (Margriet) woont bij mij om de hoek, mazzel he! Ze heeft een prachtig ateliertje aan huis!

      Verwijderen