zondag 17 maart 2013

bloglovin toestanden



Ooit heb ik vrienden en familie via: photofunia
bewerkt.. :-) en was het hele gebeuren alweer 
vergeten totdat ik op het blog van: Ambela 
kwam en zij wat leuke foto's van haar prachtige
maaksels daarmee heeft bewerkt.
Ze heeft ook een give-away.. al gekeken ??
Niet alleen wat ze maakt is prachtig..
ze schrijft met zoveel humor dat ik 
al proestend hier achter mn laptoppie zit :-)

Een ander verhaal zijn de google reader toestanden.
Google schijnt met de reader te stoppen .. (zeg ik dat goed)
en nu gaan de meeste bloggers over op bloglovin.
Ik ook, dus als het je leuk lijkt mn blogje
te blijven volgen kijk dan rechts.. daar kan 
je via dat bloglovin mn maaksels en verhaaltjes
blijven lezen.


Natuurlijk wil ik jullie ook graag blijven volgen.

Liefs, 

15 opmerkingen:

  1. Hahaha, leuke foto! En in die googlereader / bloglovin' toestanden moet ik geloof ik nog maar eens duiken binnenkort...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, leuk dat programma! Ik had het ook al bij haar gezien :) En ik heb al mijn gevolgde blogs in 1 bups getransporteerd, handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik kende het programma alleen ook al tijden niets meer mee gedaan

    ja we gaan allen over hihihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf lekker zitten waar ik zit hihihi, gebruikte google reader nooit. Gebruik gewoon de leeslijst/de startpagina van Blogger http://www.blogger.com/home.

    Maar had zelf de Bloglovin knop al vanaf het begin van mijn blogs en heb nu wel door de handige tool van Tante Jannie alle blogs die ik volg in een keer geïmporteerd.

    En ik had dat photofunia ook al bij Ambela gezien hihihi. Leuwk je creatie!
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig, eens kijken hoe dat werkt. Dat zal mijn dochter leuk vinden! :-)
    Wat is Google Reader nou precies, volgens mij gebruik ik dat niet. Ik heb er al even op gezocht, maar snap niet wat er nou precies aan de hand is. Ik lees berichten via mijn Dashboard, verandert dat? Heeft het ook consequenties voor de dingen die op je blog staan, zoals volgers etc.?

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hej Ellen, leuke foto, mooi gemaakt.
    Het volgen blijft nog gewoon bestaan, Google reader heeft daar niets mee te maken.
    Je kunt de berichtjes van blogs niet meer in Google reader lezen, maar wel gewoon in je leeslijst op je dashboard. Google reader staat los van je blog.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nooit begrepen waarom ik Google Reader, en dan nu Bloglovin, moet gebruiken. Wat voegt dat toe? Ik krijg alle aankondigigen van nieuwe berichten van de door mij te volgen blogs op mijn dashbord.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik volg via het dashboard (leeslijst). Dat blijft gewoon hetzelfde heb ik begrepen.
    Dat Photofunia moet ik eens goed bekijken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan die foto....ga ook een naar Photofunia kijken alhoewel ik geen "ster" in dat soort dingen ben.
    Ik werk al een tijdje met Bloglovin en vind het vooral handig dat je alles in een door jezelf aan te maken catergorie kunt plaatsen. Volg je dus al via Bloglovin.
    Nog een fijne dag, groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook leuk gedaan jou foto met Photofunia, daar gaan we eens naar kijken.
    Ook ik volg via het dashbord (leeslijst) en dat gaat zo blijven. Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik ook gewoon de leeslijst van blogger dus daar zit ik geloof ik nu goed! Dus ik blijf je lekker volgen hoor! ga gauw een kijkje nemen op de blogs die je noemde.

    Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat photofunia hihihihi .... thanx voor de tip moppie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geen idee wat er nu precies gaat veranderen.. maar ik heb je idd bij bloglovin' toegevoegd, kan je dus gewoon blijven volgen gelukkig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha, ha leuk zeg! Photofunia ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen