maandag 4 februari 2013

zomaar gekregen :)

Alle nieuwe lezers een warm welkom !

Vanavond is mijn nicht gezellig komen kletsen 
zoals bijna iedere Maandag avond. 
Sjouwend kwam ze binnen want wat had ze mee genomen ?
.....................
Allemaal boeken met kaarten, allerlei soorten :-)
Voor mij om mee te freubelen. YES !

Ze werkt op een drukkerij en daar gooien ze 
soms van alles weg waar wij als freubel-miepen en 
waar bijvoorbeeld scholen superblij mee zouden zijn.

Misschien een tip  ?
bij drukkerijen vragen of er nog afval materiaal is (als je dat durft hihi)


Als klap op de vuurpijl...
Ze had mijn blog gelezen en mijn mislukte strijkkraal
projectje gezien grmpf...
:-)
:-)
:-)
Samen met haar kinderen was ze aan de slag gegaan
en heeft voor mij een hertje en 3 cupcakes gemaakt !

SUPER !

Liefs,

17 opmerkingen:

  1. Oh wat lief van haar! En wow dan kun jij mooi vooruit met die kaartenboeken. Have fun! Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve verrassing zeg en wat een mooie strijk kralen zo ha ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve nicht zeg! Heerlijk om zo'n voorraadje kaarten te hebben...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij ook zo'n lieve nicht..hahaha! Veel fröbelplezier, je kan voorlopig vooruit!! Wat lief ook dat ze de strijkkralen cakejes en het hertje voor je gemaakt hebben! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW, ik ben echt een soort van jaloers geloof ik. Maar ik wens jou heel veel plezier met het knutselen, dat zal wel goedkomen. En nee, dat durf ik niet, zelf een drukkerij binnen lopen.... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww wat leuk zeg die verassing van de strijkkralen ook gnifff.
    Wat leuk allerlei kaarten, haal je hart maar op
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super verrassing zou ik ook heel blij mee zijn..alhoewel ik mijn hobbyspullen soms niet meer kan overzien ;-)
    Die strijkkralen zijn leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve nicht....en heerlijk dat ze deze boeken voor je meeneemt. Denk dat ik ook maar eens de stoute schoenen aantrek en het gewoon ga vragen....
    Alhoewel ik net als Mevrouw Williams ook mijn hobbyspullen soms niet meer kan overzien. En dan heb ik nog wel een eigen werkkamer:)
    Nog een fijne dag.
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lieve nicht en wat een heerlijk knutselmateriaal woooow

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo jij kunt vooruit! wat lief van je nicht!
    En ook nog verwend met strijkkralen moois, jouw avond kon vast niet meer stuk!

    fijne dag, groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatten die boeken van de drukkerij, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, zeg, wat een mooie cadeau, die boeken. En het hertje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, jij hoeft je voorlopig niet te vervelen. Ik durf te wedden dat je al weer boordevol ideeën zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O!! Ik ben jaloers..die boeken, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen