zaterdag 23 februari 2013

vogelhuisje & Marjon & excuus

Readkapke


In een vorig blog heb ik Joke
bedankt voor het vogelhuisje...
dat blijk ik niet van haar gekregen te hebben
ahum..
dat heb ik weer..


dus ik pak de kaart erbij
en er staat duidelijk
dus dat lijkt er ook niet op hey..
hihi


mijn excuus is dat ik slecht ben in zoveel mensen
in korte tijd te leren kennen en onthouden kennelijk.
Dat vind ik heel vervelend dus
MARJON daarom
nogmaals Sorry !!
Super bedankt voor je give away !!!!!!!


Liefs, Ellen

18 opmerkingen:

  1. ehmm...kan het ook zijn dat je het van Marjon hebt gekregen: http://readkapke.blogspot.nl/2013/02/dag-4.html Hier zag ik het vogelhuisje..én hier heb je de trekking: http://readkapke.blogspot.nl/2013/02/uitslag.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn dank is groot !! inderdaad ik heb Readkapke verwisseld met Musje... ik ga het herstellen
      super bedankt voor de tip !!

      :-) liefs, Ellen

      Verwijderen
    2. Haha ik heb het allemaal gemist maar het is goedgekomen, grappig dit!

      Verwijderen
  2. Jaja, we letten wel goed op hoor! Het is inderdaad Marjon hahaha! Een rustig weekend, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaja Marja is ook nog een keer Marjon !
      nou voordeel van mijn vergissing is haha hoe genant dat dat ook is dat ik dit nu niet meer vergeet :-) haha

      Verwijderen
  3. Ik zou dat ook nog kunnen voorhebben...niet van aantrekken! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het valt bijna niet te onthouden Ellen, ik haal ook alles en iedereen door elkaar.
    Knuff van mij. hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig, weer een bewijs dat je geen robotje bent, maar "gewoon" mens :-)
    Blogland is ook zo dichtbevolkt (maar wel hééél gezellig!).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh Ellen, wat een gedoe!! Geloof goed dat je er af en toe van in de war raakt, zoveel namen en blogs. Doe het weekend verders lekker rustig aan meiss, dan komt alles weer goed!
    Groeten uit Brabant van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ellen, ik begrijp die fout wel hoor. Je kent de blogs vaak wel maar de namen erachter moeten nog even in je koppie komen. Ik moet het ook nog regelmatig nazoeken vooral bij de nieuwere blogs.

    Groetjes Saskia,
    Ik heb net een give-away geplaatst, interesse?

    wwww.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha



    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwww mutsenbolleke ☺ maarre zou mij ook zomaar kunnen gebeuren en je hebt het bij deze weer helemaal recht gezet

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha ik heb TE hard gelachen om jouw kleuren vergissing hahahaha dit is mn straf !! :-)

      Verwijderen
  9. Ach, menselijk foutje. Moet kunnen, en prima hersteld. Ik heb ook vaak dat ik wel de blognaam ken maar dan kan ik niet diret de naam erbij halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zou mij kunnen gebeuren hihi maar je bent BLIJ daar gaat het om
    xe

    BeantwoordenVerwijderen