zaterdag 16 februari 2013

uitslag give-away

Goedemorgen ! :-)
Vandaag de uitslag van de give-away, er kunnen
6 pakjes worden verstuurd.
--
Allereerst wil ik aandacht vragen voor 
Ze is jong en gaat als een trein door blogland haha
Hoe dat komt ? Ze organiseerde direct een 
uitwisseling via een code.
Dat gaat als volgt, je meldt je aan bij haar
en je krijgt een adres om een pakje naar toe te sturen
vervolgens als diegene het heeft ontvangen en
de code daarvan doorgeeft aan Micki kom je op 
de andere lijst en ontvang je een pakketje
van soms iemand waarvan je het blog nog niet kent.
Dat is leuk want zo ontdek je nieuwe blogs en mensen
Ik heb nu 1x mee gedaan en vond het ontzettend leuk :-)
en dan nu... de uitslag !

De give away ........                                                                   De troostprijzen zijn 
Is gewonnen door:                                                                       voor:














Dames graag jullie adres naar email: wings2serve@tele2.nl
dan kunnen de pakjes op de bus !!



30 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Bedankt voor deze give-away!

    Fijn weekend!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien ter zijnder tijd dat ik het eens ga doen, dat is ff te veel voor mijn bollie momenteel ......

    thnxxx lieve ellen voor de gegeven kans en ik wil
    de HELE rij winnaars van harte feliciteren

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, winnaars. Het zal vast wel iets moois zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd voor de meiden !!
    Ook ik doe mee met het postproject, mijn eerste post is de deur uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor de winnaars!
    Ik doe ook met t postproject mee en mijn eerste gaat vandaag op de post!

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Zie ik het goed? Ik denk het wel... ik ben heeeeeeel erg blij met een troostprijs hoor! :)
    Danku voor de give away!!!
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor de winnaars!
    Ondanks dat ik even swap-moe ben, heb ik mij toch maar even aangemeld bij Micky, het ziet er wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal van harte gefeliess met deze leuke give away actie.
    Ellen dank je wel voor de kans lieverd.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle winnaars van harte!!!! Ellen bedankt voor het organiseren!! Ik doe ook mee bij Micki en heb van de week al mijn eerste post verstuurd! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd voor de winnaars en Ellen superbedankt voor deze give-away, fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd voor de winnaars! Ik zag net dat ik bij 3 for a party een Give Away gewonnen heb en was van de week ook al winnaar van een flopje bij La FeMe en spruiten éh en nog eentje bij Dream Make Share. Dusss mag niet klagen ;) en heb al met jou geswapt voor prachtige kaarten, dus ik is helemaal happy!
    Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hey ellen superleuk dat we hebben gewonnen :D, dank je, dank je:))
    heb je een mailtje gestuurd voor de gegevens,

    groetjes mingle-manlge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd aan de dames.

    Ik heb al een verrassing gekregen in mijn brievenbus ;-) van jou. Volgende week woensdag maak ik er melding over in mijn blogberichtje. Heel lief van je Ellen, Dank je wel.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leeeeeeuk!! En dat op deze troosteloze, grauwe dag!!
    Ik ga snel m'n adres naar je mailen!
    groetjes, Chrissie van Wit en Bont

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat heb ik veel geluk!
    Ik ga je gauw mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja ik zie het op meerdere blogs al langs komen dat project! En gefeliciteerd voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh tof tof! Heel erg lief van je om me te troosten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd dames en inderdaad, zo een leuke blog van Dream Make Share,ik heb me vanavond ook aangemeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel blije meiden, leuk!
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen