zondag 17 februari 2013

slinger, taartje, kaartje...

en zo rommelt een mens maar wat aan..
tussendoor dan
want
ons portaaltje wat grenst aan de tuin
heeft een opknap beurt nodig
dus vandaag heb ik 
(ja ja op de Zondag)
alle schilderijtjes weggehaald 
en met een doekje afgenomen
en ze op mn kitsch kamer gehangen
pluggen uit de muur gehaald
en de posten afgeplakt
zo kan ik komende week
de gaatjes dicht plamuren
(eerst nog vulmiddel halen)
en daarna de boel gaan sauzen
WIT !
--
zo doe ik het altijd
elke keer wat
in 1 x lukt me dat niet.

en toen Harrie klein was
zei iedereen dat ie scheel was
en lelijk
:-)
ik  hou zooooooooveel van hem :-)

zn oren zijn nog steeds wat aan de grote kant... haha

wat een dag vandaag hey ? heerlijk weer
zowaar ik kreeg er 'lente kriebels'
nieuwe energie !


Liefs, en alvast een fijne Maandag gewenst




24 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt een schatje!
    Wat een leuk idee die bierviltjes! Ik heb er ook een paar gekregen van Moos, dus dit ga ik zeker onthouden.

    Fijne week!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen wat een gezellig blog heb jij en wat een prachtige katten, dank je voor je lieve woorden op mijn blog. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♥ gek op Harrie, gave ogen..nn Smouce heeft ook grotere oren als een normale kat..vind t gaaf hihih.
    Drukskes bezig geweest jij!!
    la chouffe....of hoe je t schrijft he..liefffffffff
    Lieve groetjes van mij x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellen wat een gezellig blog heb jij en wat een prachtige katten, dank je voor je lieve woorden op mijn blog. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Harrie heeft een aanbidder hoor! Moos zegt lekker ding :-)

    Succes met je portaaltje meis!
    Enne de bierviltjes zijn leuk geworden!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh zoooo snoezig, die Harrie. Ik zit hier te glimlachen, zou ook dol op hem zijn!
    Helemaal niet lelijk, super lief!! *smelt*

    Succes met verven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oefffff wat een zaligheid die Harrie, Silje mauwt of Harrie al verkering heeft?????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, Harrie is mooi doordat ie net anders is! Lekker koppie heeft ie!
    Ben ook bezig geweest vandaag en doe het ook in etappes :)
    Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig op de zondag!! Ik vind Harrie echt een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vandaag heb k zelfs in de tuin gezeten! Heerlijk weer was het, ik ga je volgen, succes met klussen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw Harrie kijkt inderdaad scheel maar dat maakt hem net uniek, hoewel ik Sally ook wel zie zitten.

    Heeft Harrie echt blauwe ogen, of is het de flits?


    Ook aan jou een super week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Perfect door imperfecie, het is een prachtkatje :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou kan ons nou verschelen dat ie desnoods ietwat scheel kijkt....ben helemaal in luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv tis een grote knapperd

    enne alles op zijn tijd he

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem een schatje!! ;-) Fijne nieuwe week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weet je meis dat je hartstikke goed bezig bent telkens een beetje, dan kom je er ook!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kat is een schat!!
    Rustig aan stukje voor stukje dan kom je er ook!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Harrie lelijk? Het is een schatje. Luistert goed zeker? :-)
    Succes met het portaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een scheet van een kat zeg! en beetje bij beetje, dat advies volg ik ook nu!
    Ik schilder nu de badkamer, stukje voor stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat nou lelijk? Het is een lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijkheid die Harry van jou!
    Gaat ie altijd in een tas zitten? Die van mij doet dat ook graag, zodra iemand een tas neerzet, wil ze erin:)
    ...en die grote oren komt omdat er waarschijnlijk ooit ergens een raskat in z'n voorouders heeft gezeten.
    Succes met de klus!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou alles op zn tijd amsterdam is ook niet in een dag gebouwd toch?? haha wat een scheetje is het toch,en ehh
    bij ons zeggen ze schaif stoot laif, en in abn scheeft staat toch lief,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen