dinsdag 12 februari 2013

slim en post

Van Hilde heb ik gisteren zomaar post ontvangen :-)
<kaart met hertje, button met hertje, poezieplaatjes en losse plaatjes)
dankjewel Hilde !! erg leuk, jouw post gaat vandaag op de bus !


--//--

Een tijdje geleden zag ik op pinterest
een fietswiel als decoratie aan de muur met 
tussen de spaken allerlei leuke dingen gedaan.
Kim mijn lieve buurmeisje had dat ook gezien
en vond dat helemaal geweldig !

Op Woensdag is er hier altijd markt.
Kim en ik liepen samen de markt over en bij 
de fiets artikelen kraam hielden we halt
en ik vroeg aan de markt man:
Wat kost een fietswiel ?
Hij: voor of achter ?
Ik: maakt niet uit 
(er werd vreemd naar me gekeken)
Ik: de goedkoopste..
Ik: het is niet om mee te fietsen..

(naja toen dachten ze natuurlijk dat....)
...
Hij: 25 euro !
Wij: oke, bedankt. :-)

..

Best veel geld toch ..
Weken later zet Kim ineens een foto op face-book 
van haar eigen fiets wiel aan de muur 
Wat heeft die slimmerd gedaan ?
Ze is naar het gemeentelijk afval gegaan
heeft daar in containers gekeken (hihi)
en daar een prachtig fiets wiel vandaan getoverd...
Zo doe je dat, wie niet rijk is moet slim zijn :-)



nieuwe lezers van harte welkom, iedereen een hele fijne Dinsdag !

liefs,



20 opmerkingen:

  1. ah ha die man wel zal gedacht hebben.........

    wat enorm leuk heeft ze dit gedaan zeg!
    en wat een lieve post heb je gekregen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat slim van haar! Gezellige post weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel slim, en op deze manier geniet je er nog harder van!!Leuke post hoor!!!
    Geniet ervan
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk die Kim is slim!!!!!

    Wat een geweldige post heb je gehad meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slimme Kim en wow wat een geweldig leuke post! Geniet ervan! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad slim gedaan! En leuke post voor je, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ene leuk idee, had het nog niet gezien. En mooie post heb je gehad hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een slimmerd, die Kim en hartstikke leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke post heb je ontvangen! En slim opgelost zo dat fietswiel en het staat erg leuk zo met die kaarten erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan, ook een manier om je kaarten op te hangen!
    Tineke bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha.... jaa... die man vond ons maar raar van de markt!
    super leuke blog!
    jij ook een fijne dinsdag!
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat wiel! En ja, beperkte financiële middelen zijn de voedingsbodem voor creativiteit in vele opzichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, gaaf, zo'n fietswiel! Wij hebben er hier ook een op de jongenskamer.
    :D en Kim-men zijn altijd slim ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je dat is vaak de truc als iets ergens te veel kost. ;) Erg leuk zo een wiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post en die button daar smelt ik van.
    Was ook van plan zo'n fietswiel te maken, bij de buren zag ik onlangs een fietswiel liggen en die heb ik zomaar mogen meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen