zondag 10 februari 2013

shop

Als je naar links kijkt...
Zie je rechts niets :-)
Flauw hey.. haha
maar
Als je nu naar links kijkt op je scherm
Zie je staan:
Indien je daarop klikt 
kom je op mn 2e blogje 
daarin bied ik 2e hands
alsmede hand gemaakte spullen aan
Natuurlijk verwacht ik helemaal niet
dat ik wat verkoop want met zoveel handige
bloggers is die kans klein
toch is het leuk om in de toekomst
misschien niet bloggers hier naar toe
te verwijzen.
Ik zou het leuk vinden als je er volger/lezer van wil worden
zodat ik niet zo alleen in mn winkeltje ben :-)


Liefs, Ellen


22 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ik ga er eens rondsnuffelen en natuurlijk word ik volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik zit er ook wel eens aan te denken om zoiets te gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind het een super idee en ben dit ook al lang van plan en ieder heeft toch zijn eigen specialiteiten dus.....je weet maar nooit maak nu ook wel is wat op bestelling leuk toch ga me ff melden groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha ha ...hoe at je dat ook brengt he!!! geweldig
    ik heb er ook aan lopen denken heb wel ietwat op marktplaza staan kan net zo goed op mijn eigen bloggie

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met je winkeltje, hopelijk gaat het lopen als een trein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar er staat helemaal niets in je winkeltje,ik ga het volgen,ben wel benieuwd,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kBen eens gaan kijken vul maar snel aan met spulletjes,dan kunnen we komen shoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Vullen maar, ik kom wel kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes! Zal regelmatig even kijken in je winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, succes met je winkel!!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ook ik zal eens een kijkje nemen in je shopje. Ben super benieuwd! Succes!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gooi maar vol die shop .... ik zit al klaar met airmiles en bonuskaartje :-)
    Enne zegeltjes wil ik ook wel hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor!Gelijk heb je,als ik eenmaal eens ooit uitgehaakt raak met wat ik nog voor mezelf wil maken dan ga ik ook iets dergelijks doen of een keer met een vriendin die ook veel haakt op een kraampje staan op een creatieve markt of zo;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!
    En ja, ik denk dat het zomaar eens wel zou kunnen werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, succes! En ik heb me al aangemeld hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. we willen natuurlijk niet dat jij alleen in je winkeltje zit, dat zou zielig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat stoer van je! Ik ga zo eens kijken en zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen