donderdag 7 februari 2013

Roald & Elizabeth

Ineens zie ik op diverse blogs
foto's verschijnen van blog stekkies hihi.
Een tijdje geleden heb ik een foto daarvan geplaatst toen het over mijn boekenkast ging waar ik tot op heden nog niets aan heb veranderd.




Na het tandarts bezoek vanmiddag zou ik willen dat ik 
een vogeltje was. Heerlijk zo'n snaveltje !

En.. omdat ik gisteren niet ben gegaan
en vandaag toch op weg moest naar de tandarts..
heb ik mezelf beloond met een bezoekje aan de kringloop.
:-)

Ik kom er steeds minder vaak en koop eigenlijk weinig.
ik hou niet van antiek of retro of vintage.. alhoewel er een prachtig geborduurd tafelkleed lag met roze roosjes, beetje romantisch.. toch maar niet gedaan ik heb voldoende tafelkleden !
maarrrrrr
er is altijd wel IETS wat mn aandacht trekt.
Dit keer was dat een mandje met kleine stukjes zeep..hihi de meeste nog in de verpakking .. piepklein ! Zelfs nog van Lux :-)
en die MOET ik hebben (vraag me niet waarom)

Op zoek naar leuke prentenboeken die ik niet kon vinden kwam ik wel een klein gedichten bundeltje tegen voor 0.40..
Elizabeth Barrett Browning. 
Het leuke is dat ik fan ben van Roald Dahl
en hij was op zijn beurt weer fan van Elizabeth..




Nieuwe lezers hartelijk welkom !

Liefs,













14 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk zo'n bundeltje te vinden....en ja een snaveltje lijkt me ook beter hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige vondst. En maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zoeken bij de kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww je had een leuke koop zeg, ik hou zo van kringloopwinkels..maar kom er ook niet vaak omdat mijn bank dat niet toelaat hihih.
    Maar t snuffelen alleen al, heeeeeeeeerlijk.
    de tandarts............slik.. pfff ik wou dat ze nooit tanden hadden uitgevonden.
    Hoop dat je geen napijn ofzo heb zeg.
    Dikke knuf en lieve groetjes van mij..Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het grappig te lezen dat zoveel mensen van 'rommel' houden ;). ;0

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, lachen die kleine zeepjes. Lux, dat gebruikte mijn moeder vroeger ook. Zit er ook nog Vinolia tussen? Leuke vondst!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend, zo'n bezoek aan de tandarts, maar je hebt er in elk geval een gezellig kringloop-bezoekje aan vastgeknoopt! :-) Heerlijk die zeepjes, staat zo gezellig, helemaal met jouw eigen spulletjes ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o das perfect voor jou gefrutsel (klinkt onaardig maar bedoel ik nietzo!) die kleine zeepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, eindelijk iets van de kringloopwinkel wat wél lekker ruikt ;-) Fijne avond! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk zo'n mand met zeepjes, die had ik ook niet kunnen weerstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, al die oude zeepjes!

    Ik wens je een fijn weekend!

    liefs,Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Unicura zeep! Een jeugdherinnering komt boven. Ik kreeg een keer met een Sinterklaasfeest op de middelbare school zo'n stukje zeep. Zo stom vond ik dat! Het rook ook nog eens nergens naar!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag je blog ontdekt en verrast vastgesteld dat ze dezelfde onderwerpen als die van mij verenigt: DIY en drie katten. Die van jou zien er wel een stuk dikker (en bijgevolg gezelliger )uit dan de mijne.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/
    volgt vanaf nu ook ietsiepietsiekitschie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellen leuk je bezoekje aan mijn blog,die van jou is ook heel leuk,vind je blognaam echt geweldig en je vondsten zijn heel leuk,ik wens je een fijn weekend,ik ben volger geworden dus tot een volgende keer,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen