zaterdag 2 februari 2013

post & bambi

Zojuist even naar een grote kringloop winkel geweest. 
De laatste tijd kan ik niet erg op slag komen omdat er veel bloggers zijn geweest liet ik me vertellen hihihi, wel had ik nog een boekje van Bambi pff gelukkig :-)



Vandaag werd ik aangenaam verrast want er kwam veel post !
Allereerst een lapje wat ik via Marktplaats heb gekocht en waar ik leuk mee kan freubelen.

Mariel van dubbeldjes en kwartjes heeft de pas houder opgestuurd die ik bij haar heb gekocht en ik ben er superblij mee heel mooi Mariel !! :-)

Susan van 365 dagen creatief en ik hebben een swappie gedaan en ik ontving vandaag van haar een stempel van een hertje met een prachtige kaart !! 
Mooi gemaakt Susan ben er heel blij mee.! ik hoop dat je mijn omhaakte kaarten met strik inmiddels hebt ontvangen ?

Rianne van Rianne van der Waals heeft eerder deze week een stempel van een hertje opgestuurd die ik bij haar heb gekocht en die is ook supermooi ! ik ben er blij mee :-)



Iedereen een heel goed weekend gewenst

Liefs,



19 opmerkingen:

  1. Hihihi wat leuk! En oh nu heb je dus twee hertjes stempels. Kun je helemaal losgaan :).
    Oh dat is minder hè als je veel bloggers in de buurt hebt die naar dezelfde kringloop gaan, maar wellicht is bij elkaar buurten ook wel een heel goed idee ;).

    Ik typte dit net en wilde het bij je op facebook zetten omdat ik nog steeds geen mailadres van je heb hihihi;

    Oh Ellen wat zijn je kaartjes mooi. Ik vind ze echt super!
    Dankjewel daarvoor :). Ik zit hier helemaal te glunderen.

    Maar effe een kanttekening ik vind je envelop ook prachtig maar heb er een grote sticker op van PostNL.
    De washi tape heeft een beetje losgelaten bij de opening. Misschien de volgende keer eerst met gewone plakband dichtplakken en dan de washi tape erover...

    Maar verder vind ik hem helemaal super hoor, echt een klein feestje op zichzelf al.
    Maar die kaarten oh smelt. Dat wil ik ook kunnen :).

    Misschien gaat het me nog eens lukken. Ik keek al bij je link naar die vlinders haken of er een gewone youtube filmpje staat hoe je moet beginnen met haken.

    Heb er al eens een keer naar gekeken maar haakte ;) al snel weer af. Soms is een real life iemand die haken kan en in de buurt woont ook wel heel handig.

    Hele dikke knuffel voor de mooie kaarten en flop!
    Liefs Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow wat lief allemaal en de hertjes stempeltjes zijn helemaal verschillend. psssssssst ik heb er ook eentje zomaar gekregen van Susan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om zulke leuke post te krijgen .. Geniet ervan!

    Groetjes, CLaudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doet me eigenlijk zin krijgen om ook eens in een kringloopwinkel te gaan snuffelen, weinig kans dat er Bloggers in de buurt wonen, de mensen in mijn buurt zijn niet zo kringloop-fanaten denk ik. ;) In de vakantie maak ik er eens werk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik lach me naar om die kringloopschoppers ik ben er ook zo een ...hi. Hi
    Blijft leuk gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk zeg de post die jij hebt gekregen

    heerlijk van genieten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie aanwinsten! Ik hou ook zo van hertjes, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woo, je hebt een heel hertenparkje! Leuk hoor!
    Geniet ze, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hertjes zijn toch altijd leuk! En zo'n swap ook. Ik deed er nog maar eentje, maar vond het wel erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! Dat bambi boekje ook....die kleurtjes....Daar krijg je een lente gevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke post en wat een lief boek ben benieuwd wat je daar voor moois me gaat doen...
    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oj zitten er meerdere bij dezelfde kringloop te vissen bij jou!? aj da's niet best natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke hertjes allemaal!!
    Fijne zondag!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig hè die hertjes! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey, wat leuk dat je op mijn blog was en van dezelfde dingen houdt!! Ik ga eens even bij jou rondkijken en word gelijk volger, wel zo gezellig, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blijk ik ook nog eens je 100e volger te zijn :);) Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke post heb je gekregen..enjoy it
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent wel in het hertjes-thema zie ik haha. Leuke post allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen