maandag 11 februari 2013

Pocket boeken

Laatst zag ik bij ingthings op haar blog
hoe zij de kaften van retro / vintage
pocket boekjes had bewerkt met een kartelschaar
Heel leuk voor in mn kaarten molen
dacht ik meteen !

Natuurlijk als je dan naar de kringloop winkel
gaat kan je waarnaar je op zoek bent
niet vinden... 

Uiteindelijk 1 boekje gevonden.
Thuis gekomen pak ik dat boekje, scheur meteen
de voorkant eraf en gooi de rest in de papierbak....
Manlief kijkt me met grote ogen aan alsof
ik alle verstand verloren had hihi :-)

ahum..

ook deze heb ik omgehaakt en komende week
ga ik weer eens op jacht naar andere leuke bezigheden !

Iedereen een gezellige Maandag gewenst !!

Liefs,





23 opmerkingen:

  1. I love it!!
    Twinsssssssssss he.
    Mooi gedaan met dat haakseltje erom heen!
    Lieve groetjes van mij..Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,leuk,leuk zo gaaf het gehaakte randje,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vrolijke tweeling! Ik ben van het type die dat boekje koopt om de kaft om te haken, het eerst leest en dan bedenkt dat het veel te jammer is om te scheuren en het uiteindelijk in mijn boekenrek zet. ;)
    Ik vind het wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het voor me ..... manlief die je met grote ogen aankijkt terwijl je een boek te lijf gaat hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha lach me rot zie het helemaal voor me,wel leuk geworden hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whihihi je man zijn reactie

    dit is een prachtig kaartje ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute :) Maar eh, met de rest van dat boekje kun je ook nog heel leuke dingen doen hoor, bijv. een vlaggetjesslinger maken, labeltjes of leuke cadeau-envelopjes... Oké, dit is dus ook de reden dat mijn huis overvol raakt iedere keer weer, ik kan niets weggooien omdat ik werkelijk met alles ideeen heb ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooow op die bladzijdes had je weer mooie kopietjes kunnen maken *lol*
    Leuk gedaan, super...
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh mag ik eerst evn iets zeggen over je bewegende webpagina, mega moeilijk met een ipad :(.
    Maar verder vind ik je creaties super! En oh dat boekje kun je toch nog uitde prullenbak halen en iets creatiefs mee doen...kleine flopjes vouwen of als inpakpapier voor kleine dingen...
    Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me de reactie van manlief best een beetje voorstellen hoor....."kijk schat wat ik heb gescoord!" en vervolgens word het boek verscheurd en grotendeels weggegooit...hihihi...maar jij hebt wel een heel leuk omhaakt kaftje! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, ik denk niet dat ik het boekje zou kunnen weggooien, hihi. En de kaft eraf scheuren al helemaal niet, heb niet zoveel lef ;-) Maar je creatie is super leuk!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een reactie voor een man haha. Het is een super mooie kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart geworden maar inderdaad zonde dat je de rest wegggegooid hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gemaakt!! Ja met van die echte oude boekjes moet je geluk hebben om die te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien even speuren, maar dan heb je wel wat! Hij is mooi geworden, zal goed staan in de kaartenmolen, en misschien wel een beetje extra leuk omdat je er naar moest zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sufferd, dat boekje kun je echt nog gebruiken!!! Maar je kaartje is leuk ! Hier bij de kringloop kosten die pockets 50 cent en dat vind ik dan weer 'veel' geld voor 1 kaartje haha! Ik heb hier ook van die boekjes liggen maar die heb ik vroeger zo vaak gelezen, die knip ik niet stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja wist ik veel hahahaha
      nee de boekjes die ik vroeger heb gelezen knip ik ook niet stuk maar ja.. wat moet je er eigenlijk mee ?

      Verwijderen
  17. Zonde van het boek maar het kaftje is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha geweldig, ik zie het helemaal voor mij! :-)) Die kaartenmolen van jou moet zo langzamerhand wel uit gaan puilen van al die leuke maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Resultaat is super maar ik kan mij de reactie van je man voorstellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Egeltjes vouwen met de rest van het boekje, kun je ook weer kaarten insteken!!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen