vrijdag 15 februari 2013

Moos & Maddy en Maddy & Moos

Dankjewel dankjewel dankjewel & dankjewel


Lieve Maddy omdat je voor Valentijn
zomaar een perfect hartje hebt gestuurd
zo ontzettend mooi en lief !
wat een verrassing !!
&
Lieve Moos omdat je zomaar bier viltjes
met kabouter naar me stuurt omdat ik daarmee
wil freubelen !
onwijs lief !


Vandaag wil ik beide dames in het zonnetje zetten,
niet alleen omdat ik een kadootje heb 
ontvangen maar ook omdat ik ze bewonder.

Maddy haakt en is dikke vrienden met haar naaimachientje
ze maakt echt perfecte spulletjes en ik heb vele
hartjes gehaakt maar er is er nog nooit
1 zo goed gelukt als die ik van haar heb gekregen,
dus ik mag nog heel veel oefenen.
Alsof dat nog niet genoeg is is het ook nog
eens een gezellig type en komt soms heel nuchter uit de hoek
waar ik dan weer heel veel schik om heb :-)

--

Moos haakt en heeft een hond Tika en twee katjes.
Cara en Sjors zo lief, Sjors is nog maar een week of negen.
Moos haakt en maakt vendula items en nog veel meer.
Ook haar werk is zo perfect dat ik ook dat als
voorbeeld neem net zolang totdat ik tevreden ben. :-)
Moos is onwijs lief en als ze blogt zit ik vaak
hardop te proesten van de lach 
Ze schrijft alsof ik er zelf bij ben geweest haha.



Ik kan het me niet voorstellen maar als je beide dames nog niet kent ga dan zeker een kijkje nemen en blijf vooral daar 'hangen' :-)

Nieuwe lezers een warm welkom en iedereen een fijne Vrijdag gewenst,

Liefs,






17 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, en ik ga ook gelijk kijken, je schrijft zelf ook heel erg leuk.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassingen heb je gekregen! En of ik beide dames ken, ik geniet altijd van hun blogjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die 2 kanjers heb je terecht in het zonnetje gezet, lief! Lieve post ook.
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, superlieve meiden allebei en lieve post voor jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oelala wat een gezelligheid maar het zijn dan ook hele lieve meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowww dat hart van maddy ♥♥♥ echt zo gaaf zeg ♥♥♥ en die bierviltjes van moos ha ha ha en een mooie kaart
    meis geniet ervan ...doe ik vanaf hier ook

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief! En fijne verrassingen heb je in de bus gehad zeg... Fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. *Bloos* (en dan niet van de koorts) hihihihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ♥ owww Ellen wat een leuke spulletjes heb je gehad van Maddy en Moos, vol trots zeg ik dan ook, ..ik volg ze beide (gnif)Geniet ervan lieverd.
    Dikke knuff en lieve groetjes van Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. **dubbel bloos** ..wat lief van jou Ellen en dat hartje heb je dubbel en dwars verdiend hoor!! Dankjewel voor de lieve woorden, dat doet je best wat om te lezen!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaahhhhh je hebt helemaal gelijk over beiden dames!Mooier kan je het niet omschrijven en ehhh het is gewoon zooo reuze gezellig in blogland!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah ja, soort zoekt soort zullen we maar zeggen hè ;-)! Jij bent ook een hele gezellige blog vertelster hoor! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ken de blogs van de dames niet, zal ze eens gaan bekijken. Erg lief, die geschenkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve geschenkjes van hen en lieve reclame van jou.
    We blijven in valentijnssfeer zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve cadeautjes! Heb je deze dames al ingelicht over het postuitwisselingsproject? ;) hihi
    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen