zondag 3 februari 2013

mislukte hertjes

Dat niet alles lukt moge duidelijk zijn dat is bij iedereen 
weleens het geval neem ik aan. 
Het leek me leuk om ook eens mislukkingen in een 
bericht te plaatsen voor degenen die
wel van leed vermaak houden hihi :)

Aangestoken door de vele strijk kraal projecten heb ik laatst bij Ikea 
ook zo'n pot gekocht. Ik vind dat trouwens nog duur spul !
Enfin.. ik wilde een hertje maken en dat ging best aardig
(moet je wel geduld voor hebben)...
Mijn nicht had al gezegd (zij doet het weleens met de kids) dat ik het
strijkijzer niet TE warm moest zetten want dan verpest ik ook het roostertje
waar ik de kraaltjes op plaats..
Dus ik zet het strijkijzer NIET te warm en begin rustig met het papiertje wat erbij hoort zachtjes te .. strijken..
Ik haal het strijkijzer omhoog en meteen ook de helft van de kralen laat los..
@#$$%^&&****&^%
Rustig Ellen... Rustig... tot tien tellen !!!
De kraaltjes weer terug geplaatst en het strijkijzer nu warmer gezet want ze waren tenslotte niet goed aan elkaar geplakt.. en wat denk je ??

nou


...


mislukt.. arm hertje...


Ooit ga ik nog weleens een poging doen :-)

Daarna verder gegaan met stof.. dat is meer wat voor mij..
maar ook dat is niet vlekkeloos verlopen want ik zie aan de 'goede' kant mn naai steekjes zitten .. dus.. bij het volgende exemplaar moet ik daar beter op letten.


Hebben jullie ook van die succes verhalen ? :-)

liefs,



26 opmerkingen:

  1. whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, me zelf afvragende wie dit nu ECHT heeft gemaakt......gniffel. Wat leuk dat je ook een mislukkeling laat zien hihihih...vind het nog leuk hoor!!
    Je hebt je best gedaan ♥ Het stoffen hertje is zeer schattig zeg, leuk gemaakt!! Succes story........dat is mijn hele leven whahahaha.
    Knuff en groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft niets, het leuke spat er nog af hoor.
    Ben dol op hertjes, vandaag 3 reeën gezien op het land, daar word ik ook zooo gelukkig van. Ik ga je volgen! Groeten van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beetje meer geduld ellen, gaat je uiteindelijk lukken ha ha,
    hij ziet er nu wel een beetje zielig uit ja,maar de andere is wel heeeel mooi geworden:D,misschien toch meer jou ding.....;D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze ook nog best goed ,ja ik moet ook vaak wat uithalen ,overdoen of anders.......maar ja we zijn van de straat ...hi hi gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps...ach ja, waar gehakt wordt vallen spaanders zegt men toch?
    Ik vind het evengoed nog op een hertje lijken hoor!
    Fijne dag verder, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whieeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... jij snapt toch zeker wel ellen dat bij mij altijd alles spontaan gelijk goed lukt ( jokkebrok)

    ik lig hier om van het lachen want als ik al strijkkralen lees wat hier mijn meiden veel hebben gedaan en als ik je zeg...er staat hier niets....dan zeg ik genoeg ☺☺☺...1 en al ergenis met strijken alom

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk mislukt er niet vaak iets bij mij. Maar dat komt denk ik omdat ik altijd zo bang ben dat het gaat mislukken, dat ik heel grond en precies te werk ga. Is weleens lastig hoor! Ik denk vaak: probeer nou gewoon, als 't mislukt is het jammer dan!
    Wel een lief hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zonde dat ze mislukt is, ze ziet er ondanks dat toch schattig uit. T onderste hertje is ook een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow ik was te snel met drukken, fijne zondag ook, groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi dit vind ik nu heel erg eerlijk en grappig!!
    Vind je hertje nog steeds superlief eigenlijk.
    Volgens mij moet je het strijkijzer er de volgende keer iets langer op laten staan, want als je echt heel erg strijkt gaat alles idd los.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gewoon nog een keer proberen. Ik heb ook al diverse keren strijkkralen gestreken, strijkijzer wel stil houden, gewoon erbovenop zetten zegmaar. Ging prima.
    Maarre.... er mislukt heeeeeeeeeeeel vaak iets hier en dan wel zo erg dat het mijn blog niet haalt. Maar eigenlijk zou ik het gewoon moeten laten zien, je hebt helemaal gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik noem dat dan geen uithuilen en opnieuw beginnen maar uithalen en opnieuw beginnen, of broddelwerkjes!
    Fijne avond Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dat hertje van strijkkralen er wel heel schattig uitzien. Snel weer proberen dus ;)
    En euh ja, bij mij mislukt er ook wel eens wat. Trial and error...helemaal niet erg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Strijkkralen, daar heb ik mij nog veel mee bezig gehouden toen ik klein was... moeder is dus getraind... ;)
    Als er iets mislukt bij mij weiger ik toe te geven dat het mislukt is en ik beter opnieuw begin maar probeer ik het zodanig te verdoezelen dat het niet meer opvalt... hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor, bij mij is dus de hele plaat voor strijkkralen gaan smelten. Strijkijzer stond te warm want ik was weer eens missie ongeduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, ha, iedereen heeft wel van die mislukte projecten.
    Gewoon doorgaan!
    En van je fouten moet je uiteindelijk ook leren.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nee hoor hier gaat altijd alles goed! echt alles en vooral ook altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoeveel suc6 verhalen wil je horen hahahaha dagelijkse kost hier :) en wat mij betreft is dit het mooiste hertje ooit XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Natuurlijk hebben wij die ook,het is niet altijd goud wat er blinkt!ha,ha,ha...leuk hertje overigens,heb je daar een patroontje van!Ik baal ontzettend dat ik vorig jaar heeeel veeeel strijkkralen en plankjes voor iets op te maken voor 3,- heb verkocht op een car-sale,maar ja met de jongste van 16 en de oudste van zo goed als 18 lag dat maar te liggen op zolder ?!?!?toch maar eens een keer als ik weer eens bij de Ikea ben en er toevallig aan denk meenemen,was je er veel voor kwijt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s gelijk volger geworden van je leuke blog!

      groetjes
      Angeline
      www.mijnplekkie.tk

      Verwijderen
  20. Hey girl volgens mij kun je gerust nog eens over je hertje heen strijken met bakpapier ertussen en dan van beide kanten. Wie weet wordt het toch nog wat ;), alhoewel je miskleun helemaal niet zo verkeerd uit ziet hoor.
    Je hertje waar die steekjes aan de verkeerde kant zouden zitten vind ik ook leuk uitzien.
    Mijn dochter kwam gisterenavond weer terug van haar vriend en zag je kaarten en vond ze helemaal super. Ze dacht al dat ik die had gemaakt, whahhaha ik kan alleen maar vingerhaken, maar ben wel aan een poging begonnen om mijn vingerhaaksel om een kaart te naaien hihihi.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha, en toch vind ik je onvolmaakte hertjes prachtig!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ha, ha heel herkenbaar hoor, ik heb nog geen geslaagd strijkkralen projectje gehad tot nu toe...vreselijk...bij mij smelt ook alles aan elkaar vast of rammelt naderhand gewoon weer los....terwijl je op Pinterest zoveel leuks voorbij ziet komen!! Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed, dat je ook je mislukkingen laat zien. Niet altijd alles gaat in één kaar goed. Toch vind ik ze wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen