maandag 25 februari 2013

MINI'S

Nee.. niet de mini's van Albert Heyn
maar van hele kleine plaatjes
zoals bijvoorbeeld de postzegels
uit de Flow.
--
lamineren,
--
om haken,
--
en dan zijn ze eigenlijk op diverse manieren
te verwerken.
Als broche, applicatie, magneet..
--
Misschien dat ik er een soort van 
vlaggen lijn van ga maken ?


--


Heb al bedacht dat je natuurlijk
zo ook een foto kan pimpen
van een geliefde of idool haha
zie me al gaan met een broche
van Bruce Willis of zo ...



whoehahahahaha  :-)

Nieuwe leden een warm welkom ! 
en iedereen alvast een hele fijne Dinsdag toegewenst !

Liefs,




45 opmerkingen:

  1. Hhahaha ik wil jou wel eens zien met zo'n broche of ketting van Bruce!! Leuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn erg leuk... Je moet er maar op komen!!
    Kan er ook bij op mijn lijstje...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihih je gaat helemaal los hè?! Prachtig. Love it!
    Hey lieverd ik wil weer met alle plezier swappen hoor als je graag ook zo'n kittige katjes stempel wilt. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zie je gaan ☺☺☺
    maar o o o wat leuk die kleine dingen omhaakt zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, die foto van Bruce Willis is anders wel een snoepje :-) Ik opteer voor de vlaggenlijn, vast heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal in de ban van het lamineren. Ik denk dat je een nieuwe trend zet ;-) want je projectjes zijn super cute!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe, da's zeker mini, maar wederom erg leuk! Niet meer te stoppen!
    Haha, Bruce Willis met een haakrandje... hij moest eens weten! Misschien is hij ook wel heel erg gevleid natuurlijk....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die mini's! Misschien even contact opnemen met Appie ;) Levert volgens mij een leuk zakcentje op...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Haha, die Bruce ;-) Hee, ik zag dat je een give-away hebt gewonnen bij Ingthings! Gefeliciteerd!! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt weer ontzettend leuk, ik ga toch maar zo'n lamineerapparaat halen bij de Action! Ja leuk, dat foto's omhaken zit ook in mijn hoofd. Ik had bedacht een plekje te zoeken waar ik omhaakte schoolfoto's op kan hangen, veel leuker dan in zo'n standaard lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk! En Bruce om je nek.... waarom niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bruce in plastic .... moet kunnen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw ze zijn schattig en haha oke Bruce om je nek of op je truitje haha,geweldig,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. via haak maar aan op je blog terechtgekomen en meteen maar even volger geworden.
    wat een superschattige mini's zijn dat.
    echt een heel leuk idee!
    groetjes van jettie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welkom Jettie :-) jij hebt geen blog ? heb je wel op pinterest gevonden !! groetjes, :-)

      Verwijderen
  15. ooo...doe mij maar Pierce Brosnan dan...LOL..helemaal schattig zijn je mini's..leuk effect om er zo een aantal bij elkaar te hangen!! Je hebt de (lamineer)koorts goed te pakken!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dat klopt, tashangers sleutelhangers kortom je kan er zoveel mee .. maar belangrijker.. ik vind het zo LEUK om te doen ! :-)

      Verwijderen
  16. Ik heb gehoord, dat Bruce onderweg naar je toe is lieverd ♥
    Wat heb je toch geweldige ideeen zeg!
    Ik vind het allemaal hartstikke leuk.
    LIeve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whoeha Hester, ik zit nu in de kast.
      moet er niet aan denken hihi
      hier is mn mond natuurlijk groot
      maar in het echie niet hoor
      hihihi

      Verwijderen
    2. Hoop dat je wel inmiddels weer uit die kast bent gekomen ;-)

      Verwijderen
    3. voorzichtig doe ik de deur op een kier..
      is ie weg Moos ?

      Verwijderen
  17. Heel schattige plaatjes, vooral die vogeltjes!

    groetjes,
    Marieke (mamadoggie.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf idee. Het ziet er zo fleurig uit. Goed idee om dat muntstuk erbij te leggen, kun je helemaal zien, hoe mini het is. Mooi gedaan. Haak je met catania fine?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Lize, ik haak wel met katoen meestal omdat dat er mooier uit ziet, heb 1 bolletje wit (van de Wibra) en heb nog allerlei soorten lurex. welk merk dat is weet ik eigenlijk niet heb het wel bij een handwerkzaak gekocht !
      :-) groetjes, Ellen

      Verwijderen
  19. Wat een leuk idee, het ziet er enig uit. En ik herken veel plaatjes, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt heel erg leuk, de mini's!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er weer top uit hoor, en zoals ik laats al zei als jij eenmaal begint komt er echt een gig stroom werkjes uit voort:)
    Lekker doorgaan hoor met wat je leuk vindt, ik kijk er graag naar.
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. :D Ben nu natuurlijk wel nieuwsgierig, hoe zou dat staan? Bruce met een gehaakt randje.. haha..

    Die mini's zo zijn mooi zeg! Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat slim bedacht!!!!!!!! Dat ziet er echt prachtig uit!!!
    Haha, wat een goed idee van Bruce! Al zou ik er een met OneDirection maken, zouden mijn vriendinnen hem sowieso dragen! Nu alleen nog een lamineerapparaat ;-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zoo lief! en een Bruce-broche, geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Doe mij dan maar George Clooney.....
    het ziet er wel leuk uit, maar wel gepriegel zeker?

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha :-) zo kom ik nog es te weten waar iedereen een zwak voor heeft :-) LOL
      als je niet te dik materiaal neemt dus dun katoen valt het gepriegel wel mee hoor, ja het blijft klein natuurlijk.. je kan het niet vergelijken met een granny square haken maar heb nu aardig de slag te pakken !
      groetjes, :-)

      Verwijderen
  26. wauuwww die zn echt megaa de gaaf!! ik wou dat je die kon sparen bij de appie!!!

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bruce met een kantje rond, ongetwijfeld een succes!
    Ze zijn schattig, die mini's van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk. Beide. Bruce en de plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zie Bruce ook wel met een roze gehaakt randje hoor. Ik denk alleen niet dat die door het lamineer apparaat wil....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk idee! Als magneetjes lijkt me het erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal te WOW deze ienie mienies, weet zeker als je ze kon sparen dat iedereen binnen no-time aan het sparen ging.
    Nog een hele fijne, creatieve dag gewenst.
    Groetjes van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen