donderdag 14 februari 2013

Liefde

Valentijnsdag
--
Het is vandaag Valentijn
Ik was het bijna vergeten
Maar met dit hartje rood
leg ik heel mijn ziel bloot
Hopelijk ben ik vanavond thuis
Saampies voor de buis
Wat eten we ?

hahahahahaha bovenstaand briefje had manlief voor me 
neer gelegd op de eet tafel met een ooit eigen gehaakt
hartje erbij hahaha lief hey ? :)
--


Gisteren heb ik een vendula poging gedaan
Moos maakt de mooiste dingen hiermee
Uiteraard is die van mij minder het is dan ook mijn
eerste poging. . . . :-)

--

jaja.. het neon roze doet pijn aan de ogen hihi :-)

Allemaal een hele fijne Donderdag toegewenst,

liefs,


25 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne Valentijnsdag!
    Jouw man heeft er tenminste aan gedacht,
    de mijne doet er niet aan, haha.
    Het neon is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeee die is niks minder dan die van mij hoor!!!!
    Ik vind hem gaaf !!!!!!!!!!!!!!

    Wat een leuke actie van manlief hihihihihi ... enne wat eten we???? hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk, je man en je Moos-huisje maar die Moos is gewoon niet te evenaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vooral dat "wat eten we' maakt het gedicht helemaal af hahahahahaha geweldig die mannen ! Aan Valentijn doe wij hier niets, wij vertellen elkaar héél vaak hoeveel we van elkaar houden, daar kan geen Valentijn tegenop.
    Ik vind je neon creaties geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jouw man aan Valentijn denkt...die van mij staat daar echt niet bij stil:)
    ..en ja als je het niet probeert "Vendula" haken...en meestal ben je zelf altijd wat minder tevreden over je eigen werk...maar het ziet er hartstikke leuk uit hoor.
    Nog een fijne dag,
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt hoor, die moet niet onder doen!
    Fijne dag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahhh...wat lief van je man! Die van mij is zo romantisch als Sinterklaas zijn achterwerk en doet nergens aan, dus ik ben het dan altijd maar voor twee (heb bij hem stiekum hartjeschocolaatjes in zijn werktas gestopt:-)
    Ik vind je huisje helemaal leuk hoor, gemaakt op jouw manier...dit is een origineel Ietsiepietsiekitschie huisje!! Fijne dag!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat romantisch! En toch ook weer typisch een man!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knalt lekker van het schermpje af, dat neon. Leuk! Fijne valentijn :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha! Leuk! Je gaat nu zeker extra lekker voor hem koken? (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. owwwwwwwwwwwwww wat lief van je man zeg ♥
    Ik vind je vendula poging enorm knap zeg!!
    Benieuwd wat jullie eten............... ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. uhuh ! zijn lievelingseten staat vanavond op tafel
    en dat is: Groene curry kip met witte rijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha ha ha wat lief van je man

    enne ik vind het hartstikke knap van je gemaakt...vendula eat youre heart out...ellen is comming!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Attente man hoor ......en je huisje is gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh haha ik kwam op een oude post van je terecht en tikte daar een berichtje,nog een keer,iets andere tekst,lief het briefje van je man enne ik vind het gelukt hoor,ik kan zoiets helemaal niet,mijn man is op dit moment je give-away bij de post aan het brengen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve man heb jij! Ik ben nog in stille afwachting van mijn bos bloemen...:) (droom verder, Carolien!)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha je man heeft dichterstalent! ;) Ik vind het huisje wel geslaagd hoor!
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig briefje! Ik hoop dat het eten lekker was en geniet nog lekker van een mooie tv avond samen. Ikga die van mij naar boven slepen...nu zitten we ieder op een bank;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuk briefje en dan beloond worden met groene curry! Erg leuk huisje en heerlijk dat neon roooooze
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje je man, hier helemaal niets hoor!
    We maken er zelf wel wat van.
    Je haakwerkjes zijn wel mooi hoor net zoals de kaart in je vorige post, je gaat zo snel, helemaal bijhouden lukt me niet.
    Bedankt voor je lieve reaktie.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aaaaahhhhh..hahahaha..lieve papa :P:P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja lief hey meis :-)
      toen ik gisterenavond vertelde dat ik het op een blog de lucht in had gegooid was ie not amused haha maar toen hij de reacties van alle dames mocht lezen was hij dat op slag weer vergeten :-) xxxx

      Verwijderen