woensdag 13 februari 2013

Lief

Alweer Woensdag wat gaat dat toch snel.
Momenteel ben ik veel bloemetjes aan het haken
voor een lente slinger. (overwegend wit)

Tussendoor een kaartje / cover omhaken
want dat blijft verslavend haha.
Laatst vroeg men of mijn kaarten molen al vol was ?
nou nee dus
want ik geef steeds weer wat weg
en heb ik een goede reden
om weer nieuw te maken :-)


Van Esther kreeg ik voor Valentijn
een lief pakje opgestuurd
uit naam van Bep & Björn :-)
dankjewel !! wat lief !!


daar zat in: een hele lieve kaart met vogeltjes (ik vind dat zooooo schattig) 
& een mooi papier, sier band en een bedel handje waarop staat: made by me, om mee te knutselen.
Esther bedankt hoor, super lief !!

Iedereen een hele fijne Woensdag gewenst

liefs,

--





19 opmerkingen:

  1. erg leuk allemaal,leuk die kaartjes die je omhaakt,ga ik ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer, je omgehaakte kaartje! Hier ligt ook een kaartje klaar die een randje krijgt. Wat is die vogeltjeskaart ook superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke post meis!

    Gelukkig ben ik niet de enige die moet blijven haken omdat we het ook weer steeds weggeven hihihihihi

    Je kabouters gaan vandaag de brievenbus in ;-)

    x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig allemaal, een hele fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal. ik vind die omgehaakte kaartjes ook heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een lief lief kado heb je toch gehad geniet er maar lekker van

    die kaarten molen is niet vol te krijgen met jou spullen hooguit die met van een ander ha ha

    mooi weer gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww wat een prachtig kado heb je gehad zeg ♥
    En jij blijft heerlijk bezig, leuk om te zien, vind het schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook alweer zo leuk!! Ik ga zondag naar de rommelmarkt, ook maar even opzoek naar die leuke plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat blijf je lekker bezig zeg:)
    Kaartje ziet er weer superleuk uit!
    Ben benieuwd naar je bloemen slinger...
    ...en leuke post heb je gekregen.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh wat lief van Esther en je kaartenmolen is een mooi iets om je bezig te houden toch?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk omgehaakt kaartje. Wil ik ook nog eens graag doen, is het moeilijk voor een beginnende haakster?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hè die kaartjes ik kan ook niet meer stoppen en dat plaatje met die vogeltjes is echt te leuk voor worden, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve post heb jij gekregen!! Leuk dat je zo verslaafd bent aan kaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er allemaal weer leuk uit!
    Je bent nu echt definitief haak-randjes-verslaafd geloof ik ja... als dat nog maar goed komt ;-)
    Nou ja, er zijn ergere dingen hè? Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan ook altijd zo blij worden van kaartjes. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via via op je gezellige blog gekomen.
    Onlangs ben ik ook begonnen met randjes haken rond kaarten en dat is idd verslavend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen