dinsdag 5 februari 2013

lief kaartje :-)

Vandaag een mooi kaartje Van Hester gekregen.. zomaar !
Dankjewel Hester heel erg lief
De boodschap die erin staat is zeker waar !
:-)   :-)   :-) 


















De weerberichten aangehoord en de sneeuw komt er weer aan YES :-)
Voor een winter mens als ik is dat heel goed nieuws hihi

Jajajaja ik weet dat de meeste mensen liever het voorjaar zien komen 
en natuurlijk is dat ook een heel mooi seizoen maar ik voel 
me altijd het beste als het koud is !
Tenslotte blijft alles in de koelkast ook beter bewaard LOL

Dus.. snowboots weer uit de kast en.... glijden maar.... 
let it snow let it snow let it snow...

Liefs,


14 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je er blij mee bent,
    met die sneeuw :)
    ik vind het nl vreselijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh you must be kidding. Nee daar zitten we niet op te wachten. Maar ja wat willen we, gelukkig hebben we allemaal geen invloed op het weer ;).
    Wat lief van Hester, ik ben ook heel benieuwd naar de kaartjes voor mijn dochter hihihi. Geniet ervan! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier heeft het gesneeuwd hoor!! Een cm of 4 a 5 ongeveer.

    Als er weesveranderingen zijn heb ik daar vaak verschrikkelijke hoofdpijn van, met name sneeuw....en misselijk brrrrr.

    Leuk dat je de zomaar post leuk vond.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig lief kaartje met mooie betekenis

    ligt hier net zoals bij zusje weer een laagje sneeuw

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar moest ik hartelijk om lachen , in de koelkast blijft ook alles goed bewaard ;-).
    Hier ligt, geen sneeuw wel is het heel koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vannacht om vier uur (!) werd ik wakker omdat ik iemand hoorde vegen...
    Toen ik naar buiten keek wat er in vredesnaam aan de hand was zag ik dat het sneeuwde!
    Dat had ik even niet verwacht.... Maar dat was dus een buurman die altijd zo vroeg weg moet....
    Van mij hoeft die sneeuw eigenlijk niet meer zo, maar fijn dat jij er nog even van kan genieten!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, en het sneeuwt ook op je blog zie ik, dubbele pret!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is hier buiten ook wit, bevroren daken, ik vind het genieten! :-) Straks lekker kranten bezorgen. Maar voorjaar is ook welkom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat deze sneeuw zo weer weg is. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig ben jij blij met kou, nou ik niet; ik vind het vreselijk en ben helemaal klaar met dit soort weer.
    Gelukkig schijnt het zonnetje en fluiten de vogeltjes er vrolijk op los.
    ..en leuk dat je zomaar een kaartje hebt gekegen; post is altijd leuk toch?
    Nog een fijne dag.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ik nog eens zou lachen om sneeuw......jouw woorden toveren een glimlach op mijn gezicht want van nature......haaaat ik de winter! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij was er sneeuw voorspeld maar ik heb er geen gezien... Ik zou niet zeggen dat ik een echt wintermens ben maar ik ben GEK op sneeuw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier in 't hoge noorden lag om 9 uur nog wel wat sneeuw, maar da's als voor (of eigenlijk door) de zon verdwenen! Jammer, want doe mij nog maar een portie winter :-)
    Al vond ik de even later in het zonnetje fluitende vogeltjes ook wel gezellig! En de uit de grond spruitende planten in de tuin doen ook de lente vroeg verwachten...
    Nou ja, we wachten maar even af wat Piet, Helga en Peter er van zeggen vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat zal jij teleurgesteld zijn. Want alle sneeuw is weer weg. In ieder geval bij ons dan.

    BeantwoordenVerwijderen