vrijdag 22 februari 2013

Joke Dinah & Hester

Drie pakjes door de bus
ik begreep er niets van 
voor mij ?

ik had er wel 1 verwacht
omdat ik 
in de prijzen viel :-)
bij Joke van het blog: Musjes Kleurtjes

een prachtig nog nieuw pakket
om een vogelhuisje te maken
het ziet er vrolijk en zonnig uit !

Geweldig leuk Joke ! dankjewel :-)


Het volgende pakket was afkomstig van Dinah
van het blog:  Dinah Creatief
Een prachtige kaart om -> om te haken hihi
en een lieve krabbel als dank voor de wolletjes
die ik vorige week naar haar heb opgestuurd.

Ze haakt (wat een moed) de Carlos en Arne bloemen sprei.

In het pakje zat ook nog een prachtige sleutelhanger 
met appelbloesem ! en een piepklein knijpertje met vogeltje, heel schattig :-)
Dankjewel Dinah had je niet hoeven doen . .
maar ik vind het super lief !

&

Een Envelop van Hester !! :-)
Hester is de tweeling zus van Jenneke

Van haar kreeg ik:
een leuk kaartje met de nieuwe stempel afdruk van Hester
 hihi :-) mooi hoor !

 een werkelijk prachtige boekenlegger
(echt mijn ding Hester)

3 bloemblaadjes (waarmee ik misschien ga lamineren)
en een prachtige spreuk:

Gedachtenloos, verstrooid lezen is hetzelfde als wandelen in een mooi landschap met een doek voor je ogen

Dankjewel meis, ben er super blij mee :-)


Nieuwe leden welkom en iedereen een heel fijn weekeinde gewenst !

Liefs,

23 opmerkingen:

  1. Wat een geluksdag voor jou zeg ik kan geloven dat je er blij mee bent! Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verrassingen allemaal, vooral omdat je het niet verwachtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww je bent goed in de watten gelegd zeg, geniet er maar heerlijk van hoor!
    Een vogelhuisje een kaart om te haken, heerlijk..je kunt er tegen aan,(niet dat jij stilzit)
    Op de kop af 150 leden lieverd, ik zeg op naar die 200. Ik ga gelijk even op fb linken.
    Knuff en groetjes van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww mijn lief♥♥♥ ha ha wat ben je heerlijk in de wattenbollen gelegd allemaal even leuk en lief en mooi..................verdiend je bent een reuze gezelligerd en ik ben er trots op dat je ook in mijn lijstje staat ( wowww thnxx voor linkie naar mij hihi)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Altijd leuk om zulke post te mogen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gedaan, meis. Ik zeg altidj maar wie goed doet,, goed ontmoet. :-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent verwend, leuk zeg! Ik sluit me aan bij Dinah :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofbibs!
    Genietze je hebt het verdiend....X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zeg al die verwennerijen!
    Lekker van genieten hoor.
    Fijn weekeinde.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk begin van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op en top verwen- en genietpost meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ehm ik heb geen vogel gestuurd of bedoel je dat ook niet,ik heb je alleen de give-away gestuurd,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk voor je, al die (on)verwachte post, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's een mooie thuiskomst :)
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk, zo'n heerlijke post! Geniet van je weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ellen, ik kom jou zo veel tegen op andere blogs. Altijd met een leuke, grappige en persoonlijke reactie. Nu, het is dus tijd dat ik jouw blog ook eens van dichtbij ga bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha wat fijn van die onverwachte post!
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Ellen, is dit blog van jou! Ik ga je volgen hoor, leuk.

    Groeten saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke pakketjes! en een leuke blog heb je! Leuk dat je mij ook bent gaan volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Owww blij dat je blij bent ♥
    Wat heb je een heerlijke post gehad zeg, enne nog felies met je gewonnen give away prijs.
    Knuff en groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Ellen ! Zat even van je blog te genieten :-) Wat een leuke foto's en wat maak je een leuke dingen, ik word er helemaal vrolijk van op deze brrrrr koude zaterdagmorgen ! Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen