maandag 18 februari 2013

Felix en taart ...

Een tijdje geleden was ik op mijn manier
druk bezig labels te knippen
van verpakkings materiaal.

Achteraf gezien is dat niet echt 
mijn ding.

:-)

Destijds knipte ik ook uit de verpakking
van de Felix katten brokken de bekende
Felix kat. Wekenlang lag Felix
in een doosje ..
Tot gisteren... 

Heb Felix met sokken wol om gehaakt
en een soort van strikje met belletje
gegeven. Ik vind het best wel 
grappig om te zien. Het kan als
kaartje of als label worden gebruikt.


Verder heb ik nog een taartje toegevoegd
aan mijn verzameling.




en alweer een hele mooie dag ! ik geniet ervan
Liefs,



31 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk! Misschien eens opsturen naar de fabrikant? krijg je een jaar lang gratis voer,wie weet...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat grappig, ik heb ook net een doos uitgeknipt met een mooie afbeelding (een vuurtoren). Je gaat ook overal mogelijkheden inzien! :-)
    Superleuk gedaan met Felix!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk allemaal!!! Staat gezellig, die taartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. ja vind ik ook dus heb meteen een email gestuurd naar Felix haha

      Verwijderen
  5. Wat een lief kattekoppie met strik en bel :) En van die taartjes loopt mij het water in de mond, jammie!

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. mail je me nog even je adres op info@tantepollewopje.nl dan kan ik je op de adressenlijst erbij zetten en tzt een geboortekaartje sturen, mits ik voldoende kaartjes over heb voor alle geinteresseerden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe alleen verzin je het toch al!!!!! geweldig leuk en mooi gemaakt

    en wie weet krijg je wel wat bij felix zou gaaf zijn!!

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oww wat een heerlijk taartje heb je gemaakt zeg, het water loopt me in me mond.
    Wat gaaf zeg met Felix de kat...Benieuwd of je van Felix bv een jaar lang brokken kan gaan krijgen, vind wel dat ze dat mogen doen!
    Lieve groetjes van mij x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Felix ziet er zo veel leuker uit dan op de verpakking! Leuk label zo.
    En je taartje ziet eruit om op te eten ;-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, toen ik die foto zag, dacht ik: die ken ik ergens van. Het is dus Felix. Wat ontzettend leuk gedaan. Ben benieuwd wat je van Felix te horen krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "best wel grappig" neeeee SUUUUPER GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je Felix supergaaf Ellen, goed bedacht...we gooien van alles weg, waar je dus héle leuke dingen van kunt maken!! Je taartje ziet er heerlijk uit!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat is Felix super lief! Mooooi!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk taartje "bakte" je daar weer!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, die Felix is grappig zo! Creatief met karton;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super grappig die kat met z´n enge oogjes die je dwingen brokken in z´n bak te gooien! love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi die kat kwam me al zo bekend voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ga nu opeens heel anders aankijken tegen al die Felix verpakkingen .... ik zie me al helemaal lamineren hihihihihihi
    Leuk!!!!!! Geweldig dat je daar op komt hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Felix kijkt er heel gelukkig bij... blij met zijn make-over, hihi! Geweldig! Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er allemaal weer heel erg leuk uit!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hey ellen,felix ziet er geweldig uit wat weer een ideetje zeg,we hebben vanmiddag ons troostprijsje ontvangen,wat lief!! roze onze kleur met al die meiden in huis,kan bijna niet anders haha, en het hartje voltreffer want blauw hoort toch ook bij de favorieten,heeeeel erg bedankt,misschien kun je binnenkort met onze give-away meedoen,we geven er een bij 100 volgers!!

    groetjes mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind m super leuk!!!
    Mooie taartjes heb je gemaakt. Zou er bijna in happen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. geweldig die felix, hoe verzin je het!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love Felixxx! En dat voor iemand die niet van katten houdt ;). Nou ja begrijp me niet verkeerd ik heb er niks tegen hoor ;). Ik ben dol op Tante Jannie :D.
    Het zal te maken hebben dat in mijn jeugd onze kat Smokey ervandoor gegaan is en mijn hart gebroken heeft en het verpand heb aan honden.
    Ik vind het er echt helemaal super uitzien wat je met Felix gedaan hebt! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen