donderdag 21 februari 2013

Felix en blog post :-) :-)

Door de tip van Lien (het Keetje van Lien ) heb

ik mijn creatie haha van Felix opgestuurd

via email naar de Felix site.

Dit was hun reactie..

Geachte mevrouw Petrie,
Hartelijk dank voor uw e-mail en de ontzettend leuke foto! Wij sturen u als dank wat heerlijke snacks voor uw drie “skatjes”. Wilt u zo vriendelijk zijn ons hiervoor uw adres door te mailen?
Alvast hartelijk dank voor de moeite,
Met vriendelijke groet,
Tonny Hijlkema

:-)

Lien dankjewel hahahaha want vandaag viel door de brievenbus..
Zie foto :-)


De snacks zijn goed gekeurd door Harrie Sally en Romy :-)
verder..

viel er nog een envelop door de bus.

ik doe mee met de postwisseling van dream make share
en kreeg een mega feest envelop van


neem daar eens een kijkje ? 

en dit is wat erin zat en omdat ik soms van kitsch hou

is het strijkkralen lijstje met het prentje 

een schot in de roos !

dankjewel meis, ben er super blij mee :-)




De nieuwe leden een hartelijk welkom

Liefs,





27 opmerkingen:

  1. :D haha.. geweldig! En zo hebben de katjes ook een heerlijk weekend voor de boeg.
    Wat ben je weer goed verwend!
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh wat lief van meneer of mevrouw Felix hihihihihi
    Enne poezenbeesten daardoor lekker verwend door een geweldige creatieve daad van hun vrouwtje :-)

    Leuke post meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie felix creatie moest dan ook beloond worden!
    :)
    Wat een lieve post kreeg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig voor de katten en leuke post ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed, fijn dat de beestjes er van hebben genoten!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felix oeh dat smaakt! Leuk zeg...en grappig ik kreeg ook zo'n mooie flop van dezelfde afzender,,,,leukleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te horen dat je pakket goed is bevallen. Zo leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat leuk dat je wat terug kreeg van Felix!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha ha felix dat smaakt ☺
    wat enorm leuk zeg heeft het toch nog een staartje gekregen

    en wat een leuke post heb je gekregen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk gebaar van "Felix".
    Hebben jouw "Skatjes" ff mazzel met zo'n creatief bazinnetje.
    Wat zal jij veel kopjes krijgen van Harrie, Sally en Romy.
    Smakelijk eten voor je "Skatjes" en jij vooral zo doorgaan meiss.
    Lieve groetjes van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Nu ook maar Kitekat, Tom Poes, Whiskas, Royal Canin en de andere merken omhaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahahaha leuk van Felix (en goede tip van Lien natuurlijk!) nu heb je ook weer plaatjes om te omhaken :-)
    Oh en wat een leuke post heb je gekregen via DMS !!
    Ik heb mijn 2e adres hier al liggen, ga ik weer lekker voor aan de gang. Stiekem hoop ik dat ik jou ook eens tegenkom daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ellen,
    Haha, leuk dat je het ook echt hebt opgestuurd! Ik had ook eigenlijk wel verwacht dat je zo'n leuke reactie zou krijgen! Laat het je skatjes smaken!!! :) Echt leuk!
    En je mooie post maakt het helemaal compleet! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dat is nog eens leuk, doe een Pedigree plaatje voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je skatjes treffen het wel met zo'n creatieve moeder!

    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jee wat een leuke reactie van Felix naar jou toe, wat zullen ze ervan genieten zeg!! Goede tip wss dat van Lien.
    Wat een heerlijke en gezellige post heb je gekregen zeg.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat ze dat doen zeg :) Dankje dat je volger bij mij bent geworden, en jij hebt ook een ontzettend leuk blog :) ben volger geworden :) Fijn weekend, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat ze op zoiets zo reageren, fijn voor je poezenkindjes.
    je bent ook lekker verwend zeg, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk project is het hè. Heerlijk om zo'n envelopje vol verassingen door je brievenbus te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Da's leuk voor je skatjes!! Ben ook druk bezig met een pakje voor "dream make share"! Je hebt een leuk pakje ontvangen!!! Heerlijk om zoiets op te maken.. vol verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, die Felix! Leuk dat je katten er zo nog een lekker hapje aan over houden!
    Groetjes, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk van de Felix ! En wat een leuke envelop zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lachen zeg, gaaf dat ze wat opsturen!! Je DMS post is ook superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Amai, wij hebben dat eten hier ook. Eens denken wat ik er mee kan maken ;)
    Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijne reactie van Felix :-) En mooie spulletjes gekregen, ik heb me ook opgegeven ondertussen, en velen met mij denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen