woensdag 20 februari 2013

Ellen :-) gefeliciteerd !

Vanmorgen zat er een uitnodiging van Joke in mijn
email bestand van Haak Maar Aan
lalalalalalalala

Dat vind ik leuk :-) :-) :-)

Al een tijdje volgde ik al het werk van leden,
zo leuk om daarmee kennis te maken en eventueel
lid te worden van blogs waarvan ik vind
dat het bij me past.!
Nu mag ik ook posten en mijn creaties
aan de leden daar laten zien want zeg nou 
zelf dat is toch leuk ? :-)

Rechts op mijn blog heb ik hiervan een link geplaatst
zodat iedereen daar altijd een kijkje
kan gaan nemen


Een kussen voor de tuinstoel is alweer zover
dat ie naar buiten mag want ondanks dat het nog
heel eventjes kouder is ruik ik de lente ! :-)
Fijn dag allemaal

Liefs,



22 opmerkingen:

  1. Hier schijnt ook lekker het zonnetje!!!
    Wat super leuk dat je voor Haak maar aan berichtjes mag posten!!!!! Het kussen is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé mogen gaan posten op haak maar aan. ik mag sinds kort ook aan haken. Ik zie je ertse bericht wel verschijnen op haak maar aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Het kussen ziet er prachtig uit. Ken je ook het forum van de hobbydoos? Daar kun je ook je haaksels en maaksels posten en héél véél leuke links vinden naar patroontjes, erg leuk :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd; ik lees er ook graag..
    mooi kussen! Heb ze hier ook in alle kleuren, zo fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heerlijk als je daar buiten gebruik van kunt maken wa nt dan is het eindelijk lekker weer, hij is mooi!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! En wat een prachtig kussen heb je gemaakt... Dat wordt vast heel gezellig bij jullie in de tuin :-) Fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kussen meis!

    En leuk dat je voor Haak maar aan bent uitgenodigd!!!!! Dat zijn nu de leuke mailtjes hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk Ellen dat je bent uitgenodigd voor "Haak maar Aan"
    Is toch een heerlijk gevoel om zo waardering te krijgen voor hetgeen jij leuk vind om te doen -> haken...
    ...en dat kussen ziet er leuk uit, gezellige vrolijke kleurtjes, past mooi bij deze zonnige dag!
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk joh! Dat is een teken dat je goed bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kussen, mooie kleurtjes!
    Fijne dag! lieve groet, sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk!
    Ik heb ook een aanvraag ingediend voor HAAK MAAR AAN!
    Ik doe daar zoveel inspiratie op.

    Lijkt mij ook heel erg leuk om mee te doen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitternde kussen zeg! ♥
    En leuk dat je voor Haak maar aan bent uitgenodigd!!
    Volgens mij is dat een groot compliment.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww goed dat je er ook bij zit...bij joke!!!

    mooie kussen zeg♥♥ ikke is benieuwd naar felix whaaaaaaa

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kussen. Leuk he haak maar aan ik heb gister ook een mailtje van joke gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je voor de reactie op mijn blog. Even doorklikken naar jouw blog, zodat ik jouw creaties ook even kan bewonderen. Heerlijk al die inspiratie die ik er weer van krijg. En vraag maar raak hoor. Vilt is echt en heerlijk materiaal om mee te werken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bloggen op Haak maar aan...dat is een hele eer!
    Mooi kussen heb je op je tuinstoel! ;)
    Enne...er lag een mooi roze envelop op de tafel toen ik thuiskwam...dankjewel, ik vind het allemaal heel erg mooi!!!!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat knap dat je aan mag haken, leuk!
    En dat kussen.....wauw mooie mand vol blauwe druifjes en lavendel ernaast mmmmm roseetje en een goed boek, wie maakt jou wat?!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!!!
    En wat een leuk kussen voor op de tuinbank. Ideetje ga ik onthouden. Soms heb ik ook de lente in mijn bol, maar als je dan buiten tegen wind in loopt, voelt het toch nog wel een beetje als winter. Maar de vogeltjes fluiten 's morgens weer, dus het kan niet lang meer duren, joehoeoeoeoeo.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk voor je! Mooi kussen ook, goeie tip, daar kan ik nog op tijd aan beginnen tegen dat het goed weer is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kussens!Laat nu die lente dan maar eens beginnen,verlang er zo naar!Maar ja wie niet?!?!?;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen