vrijdag 15 februari 2013

2 x een kado ontvangen :-) YES

met de postcode swap georganiseerd door Micky (dream make share )
deed ik een keertje mee en vandaag ontving
ik een pakketje van Berber (met smaak gehaakt) 


Een prachtig gehaakt hart, super leuke kaart, super super leuk dankjewel Berber :-))
Ze hangt al mooi te zijn in mn kaarten molen !!

ook had ik nog een give-away gewonnen.. jaja ik heb echt geluk :-)

een prachtig pakketje van Joke ( Musjes kleurtjes)
mooie stempels, labels zegels, kraaltjes..
helemaal geweldig :-)
dankjewel Joke ik ben er super blij mee !

neem eens een kijkje bij bovenstaande bloggers, echt heel erg de moeite waard !

Het valt me op dat velen zo zorgvuldig alles inpakken en er zoveel aandacht aan schenken dat is toch wel heel erg leuk. Zelf ben ik wat dat betreft nogal een gemakzuchtig type,
maar aangestoken door deze zorgvuldigheid ga ik mn leven beteren :-)

Ook zo genoten van het weer vandaag ?
De lente waar velen zo naar uitkijken komt die eraan ?

Fijne avond, 

Liefs,



11 opmerkingen:

  1. Graag gedaan ben blij dat je het leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaa ik heb de lente ook geroken bij de Rijn en in de voortuin en.......de nijlganzen zijn weer terug, goed teken!!!
    Fijn wkend
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha ik ben denk ik zo een zelfde inpakker als jij ha ha ha

    maar zucht het is zeker mooi

    geniet van je prachtige en lieve spullen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat zijn fijne envelopjes om op je deurmat te vinden :)

    Geniet ervan en een heel fijn weekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn weekend meis, geniet van je 'treasures'!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer al die spulletjes! Ik heb ook veel geswapt, doe nu even rustiger aan. Ik maakte er altijd zo'n werk van en was zo gestresst om het op tijd de deur uit te krijgen.
    Haha, herkenbaar van dat inpakken. Ik besteed héél veel werk aan de afwerking van wat ik maak en dan is het: Huppekee, papiertje erom en wegwezen... Ik kijk ook mijn ogen uit bij anderen hoe die dat doen en had al bedacht dat ik daar ook eens wat meer aandacht aan moet besteden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het winnen van de give-away en het krijgen van het andere pakje. Leuk, hè! Toen ik jouw kaartje ontving vond ik dat je het best wel leuk verpakt had.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het snel en goed is aangekomen,fijne zaterdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat zorgvuldig inpakken maakt zo'n swapje helemaal af he? Ik heb dat ook moeten leren, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, wat een leuke post en wat super dat jij die stempels hebt gewonnen, die zijn wel zooooooooooooooooooooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het winnen van die mooie prijs! En leuk is dat postproject van Dream Make Share hè?!
    Maarreh ik verpak ook niet altijd alles even mooi en wil voor grotere formaten nog wel eens gewoon een ordinaire envelop gebruiken die ik slechts pimp met een stempel of zo. Ik heb namelijk al vaker gemerkt dat erg drukke enveloppen er langer over doen vooral als het adres niet goed zichtbaar is.
    Have fun met versturen! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen