maandag 21 januari 2013

zeep

Goedemorgen !! In een soort van grote koek doos heb ik van die hele kleine stukjes zeep. Je kent ze nog wel die ze in hotels ook altijd hebben. 
Ik weet eigenlijk niet of er nog zeep wordt verkocht ? want wij zijn destijds overgegaan op die vloeibare zeep in van die pomp flesjes. 
Jaren geleden heb ik wel stukken zeep gekocht bij Loods 5 die dan weer in een soort van luxe verpakking zaten. 
Inmiddels ben ik ze gaan gebruiken ...heerlijk ruikt het. 
Dan heb ik nog een grote plastic bak vol met grote stukken zeep dus ik kan voorlopig vooruit haha, je begrijpt het al ik heb een zeep tic !

Nu ben ik allerlei hoesjes aan het maken om die kleine stukjes zeep in te doen zodat het als een soort van geur hangertje gebruikt kan worden. 
In het toilet, tussen de lakens of kleding of ophangen aan een kleding hanger (knaapje).
Gisteren nog een wit hoesje gehaakt van katoen en er een roosje en letters op geborduurd dat is dan weer meer de romantische stijl , heb ze ook van granny squares.
Morgen wel een fotootje maken :-)
Ook nog een flow kaart gepimpt dit keer zonder randje !








 op de kaart love geschreven



Daarna de kaart geprikt en geborduurd met een stiksteek. In de oud papierbak een stukje karton gezocht toevallig van erwtensoep want dat hebben we gisteren gegeten :-)





De achterkant beplakt met de achterkant van de verpakking erwtensoep 





En dit is dan het eind resultaat. onderin nog een knoop erop vast gezet. De knopen bovenin die bij de afdruk van de kaart horen heb ik nog eens stevig vastgezet haha, en een plaatje van de kabouter erop geplakt.  Weer heel anders dan de kaarten met een randje en strik !

Liefs,

15 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk ik deed dit een maand of wat terug met mijn crown-y op een oude lees vel daarop met waterverf verven en daarna stiksteek borduren en met knoopjes......vind het een apart en mooi gezicht even als de jouwe!! leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geinig en super eigen maak ,erg leuk gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk gedaan,en heerlijk die zeepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk !!! en zeepjes... yep... die heb ik ook, gewoon omdat het lekker ruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik deel je interesse voor zeepjes!
    En wat aten wij gisteren? Jawel, ook erwtensoep!

    Ik wens je een fijne week!

    liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, hoor. Ik vind het grappig dat je de nepknopen vastgezet hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer heel leuk uit!
    ..enne ja, ook wij hebben gisteren erwtensoep gegeten!
    Heb je al weer email?
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeiemorgen hihihi ik ben net wakker hahaha

    Wat een geweldige kaart zo meis!!!!!
    Enne .... al nieuws over de email? Of nog steeds aan het stoeien met tele2?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk dank voor het leuke pakje dat ik vanmorgen van je kreeg: een kaartje en een sleutelhanger. Doet je mail het al weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super creatief! leuk hoor
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We kennen er zo nog die gek zijn van zeep! Kwam zo ooit eens in een winkel waar ze zeep met tomatengeur verkochten... ;)
    Mooi kaartje!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jakkes hahahaha zeep met tomagengeur :-) in Japan verkopen ze softijs met vissmaak brrrr :)

      Verwijderen
  12. dat wil ik ook nog eens doen: stikken op een kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog even wachten tot morgen!! :D
    Leuk is je kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou dat gaat lekker ruiken bij jou! (en da's maar goed ook want erwtensoep stinkt vind ik!)

    BeantwoordenVerwijderen