dinsdag 22 januari 2013

Zeep vervolg

De e-mail weer in orde maken was net 
zoveel gedoe als waar ik al bang voor was. 
Met de instructies na 1 x bellen was het nog niet in orde maar 
na het tweede telefoontje en de hulp van de helpdesk medewerker die de besturing van mijn muis overnam kwam het in orde. 
Gelukkig..
Mijn laptopje loopt regelmatig vast sinds ik 
Google Chrome heb geïnstalleerd heeft iemand van 
jullie daar ook problemen mee ?
Het kan zijn door dat de e-mail het niet deed ik 
berichten gemist heb excuus ! :-)
...

Gisteren sprak ik over mijn voorkeur voor zeep 
(en alles wat lekker ruikt eigenlijk) 
Voor het eerst heb ik op gehaakt werk geborduurd. Een roosje of een hartje vind ik wel leuk maar de letters vind ik niet tot z'n recht komen. Een te slordig gezicht of zo ?! dus dat doe ik dan niet meer ha :-)


Iedereen een gezellige Dinsdag gewenst !! 

Liefs,




22 opmerkingen:

  1. ow die met dat roosje is echt heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vind ik zelf ook het leukst :-)
      geef je adres maar dan stuur ik em naar jou :-)
      xxx

      Verwijderen
  2. zo die zijn leuk geworden!!:-))

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal erg leuk uit gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig, al die zakjes! Vooral het roosje is erg geslaagd, maar ik vind je zakje met 'lief' erop geborduurd ook wel erg leuk hoor, als kinderkadootje bijv. Gelukkig dat je mail het weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige zakjes! Ben je al klaar met het bijlezen van al de mails?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bijlezen.. er komt heel veel spam
      en ik ben bang dat ik hier en daar wel e-mails heb gemist.

      Verwijderen
  6. ik vind ze erg leuk geworden,bedankt voor het idee ga ik ook eens doen,mijn oma maakte die vroeger ook weet ik nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg leuk geworden!
    Die met het roosje vind ik ook het mooist!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke zakjes!
    Als ik het goed begrepen heb van mijn Schatje, neemt chrome als je het gebruikt relatief veel geheugen in. Met mijn nieuwe laptop heb ik er nauwelijks last van, hij een stuk meer (en met mijn oude netbookje moet ik het niet eens meer proberen, maar daar probeer ik sowieso niets meer mee =P)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice! En de letters vind ik ook leuk....suc6 met de missende mails, irritant heh?! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig, die hoesjes voor zeepjes
    Haakborduren noem ik dit, kom ik veel tegen en ben het ook aan het doen
    bij mij loopt de laptop ook vast zeker als ik te veel heb open staan met googlechroomen firefox
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn heel leuke zeephoesjes, OOK die met letters! Misschien wel JUIST die met letters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gehaakt/ gehaakt, Ellen!
    Wat fijn dat je mail het weer doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk! En ze zullen vast heerlijk ruiken... Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zijn ze geworden Ellen!!!!

    Jammer dat we geen begeleidende geuren hebben .... zal vast ook fantastisch ruiken hihihihi .... heb het geprobeerd hoor ;-) maar behalve wat stof op het beeldscherm (oeps waar is mijn poetsdoekie) ruik ik niet veel hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schattige zakjes! Ik kan er mij zo de geur van lekkere zeep bijdenken! :)Google chrome... mijn oma heeft dat en loopt soms vast als ik mijn blog wil tonen... ik weet ook niet hoe het komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijn dat je emial het eindelijk weer doet meis, thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor je lieve post heerlijk
    google chrome heb ik ook maar gelukkig geen last van

    alle zakjes ziet er enorm mooi uit OOK DE TEKST vind ik

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn leuke zeepzakjes geworden. Snel gemaakt en mooi resultaat.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Jij bent ook erg productief! De letters zijn ook best leuk. Misschien is het duidelijker als je zo'n gewone stiksteek (of hoe heet dat) naait.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sorry that I do not speak Dutch - but this is lovely!
    Best wishes
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen