zaterdag 19 januari 2013

Zaterdag post :-)

Op verzoek het lettertype aangepast :-)

Vandaag onverwachts post !! Een envelop met een mops hondje .. zeg ik dat goed .?  ik denk dat het een Franse bulldog is ?

En wat zit er in dat envelopje ? een zelf gemaakte kaart in hartvorm van Marloes :-) 
Ze heeft op het hartje een gehaakt plantje gemaakt. Super leuke verrassing Marloes, dankjewel :-) :-) heel lief ! Mijn Zaterdag begint goed hihi !!



Iedereen een heel goed weekeinde,
ijzig koud las ik en sneeuw..
lekker warm bij de kachel dus !

liefs,


13 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww jij noemde de hond en ik dacht al aan marloes, wat is het toch een schat zeg...en die bloempies helemaal te gek♥♥♥
    dag lief blogdinneke

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja ik zie het, wat groter? Ik ben nog steeds zoekende heb al eens een ander lettertype uitgeprobeerd, maar toch weer terug gedraaid. Wat ik nu heb is gewoon rustig en duidelijk leesbaar, maar ook wel weer een beetje saai. Nou ja, misschien probeer ik nog wel eens wat!
    Wat gezellig, zo'n kaartje bij de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superschattig kaartje enne... veel beter dit lettertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het van Marloes is is het een mopshondje :)
    Wat een prachtig voorjaarshart, nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hartje...heerlijk dit grotere lettertype?
    Nog een fijn weekeinde!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaa...tenkjoe Ellen..ik kan het nu gewoon lekker lezen vanaf mijn stoel en niet voorovergebogen met m'n neus op het scherm geplakt..hihihi
    Wat een leuke post heb je gekregen, dat ziet er heel gezellig uit! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gekregen!

    Fijne zondag! Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. potverdikkie da's goed leesbaar ;)
    En wederom gezellige post voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja gezellig toch ,die is er snel gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mops die Marloes hihihihihi

    Jij ook bedankt meis voor je lieve super leuke post.
    Ik doe snel even foto's maken hoor ..... eerst even nog 2 nachtdiensten en een gevalletje aanhoudende hoofdpijn uit de weg werken ;-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. balen hey die koppijn ! weet er ALLES van helaas :-( sterkte en doe rustig an ! xxx

      Verwijderen