donderdag 10 januari 2013

speciale aandacht voor:

Via Jenneke ben ik bij Emilana terecht gekomen.

Een jonge dame die nog op school zit en super leuke haakwerk projecten heeft.

Neem eens een kijkje, of nog beter wordt volger !!

---------------------------------

Zo ga ik ook graag naar de site van Vintage Farm Norway , Juliëtte woont al meer dan 7 jaar in 
Noorwegen. Leuk om haar creaties te bewonderen en ook de foto's van Noorwegen.
(ik ben gek op Scandinavie)

Iedereen een hele fijne dag toegewenst !

Liefs,

12 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je mij noemt op je blog!!
    Dank je wel!
    Ik volg jou ook graag hoor!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tip Ellen .... ik ben meteen even bij Juliette gaan kijken :-)

    Een hele fijne dag meis!
    Ik moet weer aan de bak hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk ! jij ook fijne dag geef alle patienten maar een dikke knuffel van mij hihihi

      Verwijderen
  3. leuk dat je mij volgt,ik ga jou ook volgen,leuke blog heb je.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja dat zijn 2 hele goeie tips, beide zijn geweldige lieverds en mooie blogs

    lief dat je daar aandacht aan besteed

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ♥ so beautiful! Have a nice day♥ xxx Riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. olala nog meer reclame! Dankuwel!!! ;)
    groetjes Emilia

    BeantwoordenVerwijderen