vrijdag 11 januari 2013

hersenspinsels :-)


Sinds ik blog heb ik me een soort van geërgerd aan het woord volger/s
Ik kon alleen niet goed uitleggen waarom…
We volgen bijvoorbeeld een t.v. serie en dan heb ik er geen moeite mee maar als er dan wordt gezegd je bent een volger dan staat dat voor mij gelijk aan / dat er ook een leider moet zijn en bovendien voel ik me in een hokje geplaatst.. je bent eenvolger.

Gisterenavond stond de televisie op de zender TLC en daar kwamen crime programma’s en ineens wist ik waarom dit woord me zo had bezig gehouden.

Het ging over Charles Manson en Jim Jones, sekte leiders.
Volgers hebben leiders nodig en andersom.
En dat is dus waar mijn irritatie ligt omdat het voor mij een negatieve lading heeft.
Ik ga dit op mn blog dan ook veranderen in lezers of iets dergelijks.
Waar kan een mens zich druk om maken ?? ha  ha.
Tja.. ik blijkbaar :-)

De lezers die er de laatste tijd zijn bijgekomen heet ik van harte welkom !
Laat gerust een reactie achter, dat vind ik leuk :-)

Mn gehaakte stoelhoes in de vorm van een borduurpatroon zal volgende week denk ik wel af zijn.

Iedereen een hele fijne Vrijdag toegewenst, Liefs, Ellen

Ooit een kraam gehuurd in Rotterdam om spulletjes te verkopen. De winst was 0,00 maar het was wel heeel gezellig :-)


6 opmerkingen:

  1. Hahahahaha ja wat een rot woord hè, volgers. Mee-lezers... zoiets. Ik weet niet eens wat ik bij mezelf heb staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een hele leuke kraam, zo te zien.
    Ik heb het veranderd in bezoekers, maar lieve bloggers is nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie bij jou niet 'volgers' staan maar 'leden'. Wij zijn dus leden van de club Ietsiepietsiekitschie. :-)
    Toch vind ik volgers niet zo gek. Je volgt een blog zoals je een tv-serie volgt. Ik volg niet Ellen van Vuuren maar ik volg haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap wat je bedoelt.
    En toch 'volg' ik je graag! ;)
    Ik zie hiernaast een foto van jouw leuke sfeerlichtjes staan,
    gezellig ziet het eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha tja, het is wel een raar woord inderdaad! Ik heb de associatie niet gelukkig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihihi, dat had ik in het begin ook. Voelde me heel volgzaam, nog z'n woord waar je haren van rechtop gaan staan en al je vezels in je lijf gaan protesteren. Hoezo VOLGEN!!!. Nee we houden het wat leuker iets liever ook. Dus ik ben je nieuwe lezer geworden.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen