vrijdag 18 januari 2013

pppppppppppppp .. ... .... POST !!!!!

Heb het er warm van ! 
Twee pakketjes op de mat !! 
Wat een verwennerij hahahahahaha :-) :-)

Met Marieke van: een dotje wat heb ik mn 1e swap gedaan  :-)
Ze schrijft in een schattig kaartje wat er in de envelop zit.
Helaas was de envelop open ...

















maar ik ontving wel: een knoopje van strijk kralen met super leuke pompons (moet ik ook eens leren), een envelopje met vintage stickertjes hihi echt super schattig en een vlaggenlijn die vind ik helemaal geweldig ! & een rolletje masking tape ! om het vlaggen lijntje mee op te hangen :-)
de knoop met de pompons gaat evenals de vlaggenlijn in mn favoriete kaarten molen !!

Super Marieke Dankjewel :-) xxxxxxxxxxxxxxx

Wat zou er nou in dat tweede pakje zitten ? ik heb toch geen swap gedaan en verder ook geen prijzen gewonnen ??
WHOEHAAAAAAAAAAAA MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSS !!!
hihi een ZOMAAR cadeautje van Moosie !!! wat is dat SUPER lief :-)
Een moosie hartje wat super mooi is gemaakt ! met een lieve kaart erbij oooohh




Moos wat een spontaan gebaar, echt helemaal leuk :-) dat gaat net als alles allemaal in mijn kaarten molen :-) hihihi 
Dankjewel !!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13 opmerkingen:

  1. ow wat een heerlijke verwennerijtjes toch weer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww heerlijk die post...owkeee het ene wist je dat het zou komen maar niet wat je zou gaan krijgen wat een leuke dingen allemaal die pomponnekes zo lief ha ha en het hart van moos tjs dat is een echte moosie en dar ben ik dol op

    je kunt makkelijk zelf pompons maken met een vork ook ga maar een googlen meis

    geniet ervan heerlijk lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hé van die verwenneritus post, kan je helemaal blij van worden!! Ja en onze Moosie is gewoon een schat..simpel zat:-)) Geniet van je mooie hebbedingetjes!! Fijn week-end! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik WIST dat ik iets vergat ...die vlaggenlijn ♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke verwen swap !!!!

    Enne je hartje met liefde opgestuurd hoor meis! Ben blij dat jij er blij mee bent!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes. En dat op één dag. Kun je een keer een foto van je kaartenmolen maken? Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik zal proberen die op de foto te zetten ! :-)

      Verwijderen
  7. Zo is de post echt een feestje! Ik heb de pakketbezorger laatst mee laten genieten toen Bjorn onze hond post kreeg...een verjaardagspakketje met slingers en kaarsjes de beste man wist niet wat hij zag. en zo maakt het rondbrengen van pakketjes het werk net wat leuker hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owjee, de envelop open... Wat super vervelend! En ik had 'm nog wel zo goed dichtgeplakt :-( gelukkig mis je maar 1 dingetje, heeft de postbode nu vast op haar kaartenmolen hangen!! Maar ik ga een nieuw hertje voor je maken, was echt een ietsiepietsiekitschie-hertje... Dus binnenkort weer post! Hihi. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tnt .. zal me niets verbazen als men er expres ingekeken heeft ! vertrouw tnt niet meer ! juweliers zijn ook al weg bij tnt.. Spannend krijg ik zomaar nog een keer post van jou haha leuk leuk leuk :-) Fijn weekend !! xxx

      Verwijderen