maandag 14 januari 2013

post

ooooooowowowow….

26 deelnemers inmiddels voor de 3 surprise give-away’s
en mn 1e swap met:
Marieke van een dotje wat is ook een feit.

(Het is gepost hoor Marieke !)

Het moet niet gekker worden ha ha ik heb het er gewoon druk mee ?!?...
alle namen opschrijven, in een Excel bestandje meteen een adressen lijstje gemaakt voor blog vrienden...
Ik denk dat ik ook maar troostprijsjes ga uitdelen jaja :)

en heel soms lijkt het me ook leuk om gewoon zomaar iets op te sturen dus wie zn adres durft te sturen ? (wees niet bang ik kom niet op de koffie haha) dan kan dat naar wings2serve@tele2.nl
-
nog in reactie op mn Zondag blog over cadeautjes, bedankt allemaal.
Iedereen herkent dit dus wel enigszins en ik heb me dan ook voorgenomen dit niet meer te geven als het niet gewaardeerd wordt. Het was of niets, of een aardigheidje.. 
vandaar dat ik de gok heb gewaagd.

En natuurlijk met een give-away zal ook niet iedereen altijd gecharmeerd zijn van mn maaksels haha, smaken verschillen nu eenmaal maar ik ben er dan wel van verzekerd dat het gewaardeerd wordt vanwege de moeite ! :-) 

Nog een fijne avond

Liefs, Ellen


9 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch gezellig en lief! Ik ben benieuwd naar het madammeke, ik zal goed voor haar zorgen ;-) Heb je jouw adres op de envelop staan? Wil je het me anders even doormailen? Dank! Fijne avond! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag best op de koffie komen hoor meis hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha van mij mag je ook op de koffie komen hoor! Als je maar niet op de troep let... Kom ik gezellig ook een keertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk maar zo het is met liefde gemaakt en dan vind ik het ook mooi en koester ik het zeker meis x
    en ik stuur mijn adres wil ik de jouwe ook gelijk...ik heb toevallig deze week een apart adres boekje er voor aangemaakt ha ha

    knuffies......................xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon lekker doorgaan met zelf spulletjes maken hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja maakt super leuke dingen,ga lekker door hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zie ik hier een mooie dingen! leuk om eens een kijkje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Ellen, als je mijn foto's ziet ga je waarschijnlijk ook anders naar jouw zelfgemaakte spulletjes kijken toch? Je mag er echt heel trots op zijn!! Nogmaals dank. Ik hoop maar dat mijn prutsels ook in de smaak gaan vallen... Ik ben niet zo handig als jij. Zal ik je de foto's even doorsturen? Dan kun je ze ook aan anderen laten zien. Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor zo,n post aktie en inderdaad met liefde gemaakt ,geschreven of wat dan ook altijd leuk stuur je me jouw adres ook gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen