donderdag 17 januari 2013

maak je niet druk & slinger

Maak je niet druk Ellen zei ik bijna hardop tegen mezelf vanmorgen.
Mijn e-mail haalt geen berichten binnen en ik krijg een melding dat ik me moet melden met een wachtwoord en nog iets. Huh ? ik heb toch niets veranderd ? Als ik problemen heb met mn computer heb ik de neiging me onwijs druk te maken en aangezien dat helemaal niet helpt dwing ik mezelf wat anders te gaan doen, erover na te denken en pas dan als ik tijd en rust heb me erin te verdiepen. Dat loont.. want ik belde zojuist Tele2 en kreeg een keuzemenu. Daar hoorde ik dat er problemen zijn met de e-mail en dat ze hard hun best doen het in orde te maken. 
Excuses voor het ongemak. :-) :-) :-) :-)


Gisteren nog wat bloemetjes gehaakt die nu als een slingertje in de kaarten molen hangen.




Vandaag had ik het voornemen om naar de kringloopwinkel te gaan. 
Helaas door andere verplichtingen gaat dat niet lukken dus nu gaat iemand anders met alle mooie schatten de deur uit :-).. .. .. .. 
Wat ik wel heb gedaan is in verband met de give-away alvast 3 pakjes gemaakt, ik hoef ze alleen nog maar te voorzien van naam en adres.
Morgen maar de troostprijzen inpakken en als dat gedaan is ga ik eens kijken wat ik verder nog ga doen met de adressen die ik heb gekregen.  

Liefs, 



22 opmerkingen:

  1. ha ha .....word opgelost dus gelukkig


    wat een lieve mooie slinger zeg.....en wat je nu niet hebt gezien in de kringloop...ach het zal vandaag wel niet veel zijn geweest

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke slinger!
    Welkom op mijn blog; het is weer eens wat anders dat ik opval vanwege al mijn reacties op de blogs (of misschien is dat wel de reden voor de meeste volgers bij mij :p), goed om te lezen dat je mijn blog ook leuk vindt :-) Dat heeft mij ook weer ietsiepietsie nieuwsgierig gemaakt, wat mij hier dan weer doet belanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Computerproblemen... ik ken dat en reageer meestal net op dezelfde manier als jij, grrrr. ;)
    Mooie slinger heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap! Ik herken het stress-gevoel en ga dan verloren uren zitten proberen het gefikst te krijgen. Mooie inspiratie voor een volgende keer, lieve slinger.
    En wat de kringloop betreft er stonden vast geen gelukjes want die wachten op jou! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hooi,

    mijn blog creasnuf is verwijderd ik weet niet hoe... nu heet ik... www.creamilan.blogspot.nl

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Linda, als ik bovenstaand adres bij google intype, krijg ik amerikaanse sites die voornamelijk over eten gaan ?!?!

      Verwijderen
  6. Yep, het moet allemaal gewoon werken zonder fratsen haha! Maar je hebt er een mooie anti-stress slinger aan over gehouden dacht ik zo. En kringloop, heb ik ook al dik een week niet gezien. Mss morgen en dan maar hopen dat er nog wat ligt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idd !! hopelijk is er door het weer niemand geweest hahaha

      Verwijderen
  7. Heel herkenbaar jour reactie op computerproblemen.....en ja ik ben met een aantal kringloopschatten naar huis gegaan.
    Vrolijke slinger!
    Fijne avond nog!
    Groetjes
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, nou misschien ga je ze nog wel op je blog zetten ? ben stik nieuwsgierig nu :-)

      Liefs, Ellen

      Verwijderen
  8. Ik ben voor het eerst dit jaar naar de kringwinkel gegaan en ja, ik ben met uw schatten gaan lopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja natuurlijk...
      dan wil ik graag een fotootje zien :-)
      xx

      Verwijderen
  9. Wat jammer dat je niet kon kringloopshoppen vandaag! Maar hè, de volgende keer ga jij met een dubbele lading schatten de deur uit!! Enne, morgen krijg je post als het goed is... ;-) Fijne avond! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haja dat is waar !!
      ja beetje jammer was het wel maar ach.. we hebben al zoveel hey :-)
      jij ook fijne avond x

      Verwijderen
  10. Bij onze kringloopwinkel moet je toch hard zoeken naar schatten, maar mss is dat wel typisch voor een schat? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou.. er is inderdaad een groot verschil tussen de kringloop winkels.. In Almkerk zit nog steeds de leukste ... een boerderij met allemaal ingerichte kamers hoekjes en gaatjes kortom heel leuk om eens geweest te zijn !!
      in de vakantie pak ik nog weleens een dag dat ik er diverse bezoek, dan heb ik wel even genoeg kringloop gezien de komende tijd haha :)x

      Verwijderen
  11. Oooh computer problemen zijn zo irritant! (vind ik dan :)) Knap dat je zo kan reageren, ga ik ook eens proberen haha! Je heb in ieder geval een leuke slinger gehaakt :)
    En soms kan ik ook helemaal niks vinden in de kringloopwinkel, dus waarschijnlijk lag er vandaag ook niks ;)

    BeantwoordenVerwijderen