donderdag 31 januari 2013

lente ...

Wat een ontroerende, warme, lieve reacties heb ik op 
m'n bericht -emotie- van jullie ontvangen. 
Het doet me ontzettend goed heel erg dank je wel !! 

--

Omdat ik ook weer van dat sombere gevoel af wilde heb ik me bezig gehouden  met wat vrolijkere haakwerkjes om zo de lente binnen te halen 
haha (nou ja voor mijn gevoel dan hey )  :-)
want.. omdat ik zonder brilletje (+3) de display niet kan lezen..
van de verwarming dus maar wat gedrukt had en het wel ERG warm kreeg.. hihi ik had het gewoon 24 graden laten worden pffff 
Man mopperen natuurlijk whoehahahaha
dus dat bedoel ik dan weer.. met de lente binnen halen :-)
de temperatuur was alvast aangepast hihi


--





29 opmerkingen:

  1. Oh Ellen wat een onwijs vrolijk idee ik denk dat ik de verwarming ook even omhoog slinger eens kijken wat voor kleurrijks er uit mijn handen komt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah lief en vrolijk zijn ze hoor je vlinders

    lieev groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van de lente in huis, het ziet er prachtig uit.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn inderdaad heel vrolijk, ik voel de lente tot hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh leuk zeg! Daar hoort 24 graden ook wel bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid, 24 graden hoort bij een goed en zonnig gevoel hihihih.
    Je foto is een plaatje
    Knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 24 graden, prima temperatuurtje lijkt mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om met 24 gr de zomer weer te kunnen voorstellen ...hi hi ....mooie vlinders

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zulke temperaturen komen de vlinders wel tevoorschijn, ja ;-)
    Lekker vrolijk staat het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk, vrolijke vlindertjes!! Zo moet het voorjaar haast wel komen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gaaf zeg, die vrolijke vlinders .. laat het voorjaar maar komen!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een vrolijkheid daar bij jou in huis,ooo ik wou dat het al lente was ik verlang er zo naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die vlindertjes, zoveel vrolijkheid doet je stemming wel omslaan, ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zó... 24 graden.... ik noem dat zomer haha! Jij bent er klaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke vlindertjes,daar wordt je toch weer blij van;-))zker weten een beetje lenteachtig ha ha

    groetjes mingle-mangle

    fijn weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vlindertjes hoor!
    En lekker warm in huis.
    Zo hoort het ook! Lekker genieten!
    Ik doe nog maar wat blokken hout op de kachel!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, houdt ze nog maar een poosje lekker warm binnen, die vlinders, fijne dag Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Ik lees net pas je vorige post.
    Pfff, wat kan het leven oneerlijk zijn.
    :(
    Fijn dat de vlinders en bloggers je wat vrolijkheid brachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your Blog is wonderful!!!I come back;0)
    Hapyy greetings from a cat and crochet Freak!!
    The muffin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gezellig al die vlinders, ja dan krijg ik ook zin in de lente...

    fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Inderdaad vrolijke mooie lentekleurtjes! Dat kan ik ook wel gebruiken bij dit blijvende regenweer...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heeeeerlijke vrolijk makende kleurtjes meisie!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. fly, fly so high... ;o)
    My dear,
    thank you for reading. Yes, it´s taken from pink ribbon plus my own version, Faith-Love-Hope :o) - the download is for free.
    Supporting all the survivors, or if you ever know someone affected with breastcancer and you want to give support to that person, don´t hesitate to contact me to get one embroidered for free.
    Hugs, Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zomaar even de zomer in huis! :D haha..

    Bedankt voor je berichtje en mooi compliment. Ik volg je terug en ga met veel plezier je blog lezen!
    Alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi! Blij dat je hem ontvangen hebt en dat je hem leuk vindt!
    Ben ook blij dat hier nu even het zonnetje schijnt. Lekker voorjaarsgevoel!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo lief van je dat je ook een kaartje aan mijn dochter wilt sturen, heel veel plezier bij de kringloop vandaag ;).
    Mooie en vrolijke vlindertjes heb je gemaakt, goed van je dat je jezelf kunt oppeppen, maar af en toe gewon dat verdriet laten komen, mag ook hoor en mag je je gewoon toestaan, het zonnetje kan niet altijd schijnen. En je hebt zo te lezen toch ook genoeg op je bord gehad.
    Ik hoop dat mijn hertjespost voor je vandaag binnenkomt, kun je lekker los gaan met stempelen!
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ♥ so lovely things! ♥ ♥ ♥ xxx Riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. geweldig haha!! lekker temperatuurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen