vrijdag 18 januari 2013

kaarten molen & mn e-mail doet het nog steeds niet :-(

Op verzoek een aantal foto's van mijn kaarten molen.

Deze kocht ik een jaar of vijf geleden bij de 
kringloop winkel voor € 5.--
Als ik in de woonbladen kijk betaal je voor zo'n zelfde soort molen rond de € 100.-- dus dat is leuke winst dacht ik ! 
Inmiddels is de molen al die jaren niet meer uit de huiskamer weg te denken.
Je kan er zo leuk mee decoreren met de seizoenen, pasen, kerst, kortom elk thema wat ik maar wil. Ook foto's heb ik er een tijd in gehad totdat ik daar ook weer genoeg van had.





Op het moment gaan er voornamelijk mijn maaksels in en natuurlijk nu ook de maaksels 
die ik heb ontvangen :-). 

Verder kreeg ik nog van dochterlief een zinken blik in mn kerstpakket, behoorlijk groot en daar stop ik in wat voor een zomaar, swap of een give-away cadeautje kan dienen. 




Als mn molen dus weer te vol wordt of ik ben er zelf op uitgekeken gaan mn maaksels weer in het zinken blik. :-)

Mn e-mail doet het nog steeds niet en ik ga als ik Zaterdag een rustig moment heb eens even bellen naar Tele2 hoe nu verder ?










-----------------------------------------------------------------------------------






25 opmerkingen:

  1. Zo da's best een flinke molen!! Wel heel leuk hoor zo'n ding!! Doe je trouwens ook aan verzoeknummertjes..LOL..? Ik heb namelijk een verzoekje of je lettertype misschien een maatje groter mag...ik zit letterlijk met mijn neus op het scherm om het te kunnen lezen...(zie je het voor je..hihihi) en je berichtjes zijn té leuk om niet te lezen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whoehahahaha tuurlijk ik doe ze voortaan wat groter hahahaha lig hier in een deuk :-) xxxx

      Verwijderen
  2. ja hoor jaloers ! niet op het lettertypje maar op die molen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou dat ik ook zo'n molen had! Kan je voor allerlei spullen gebruiken natuurlijk! Die kaart met die strik is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en als ik ooit nog 2 molens tegen kom zal ik die voor jou ook een x scoren haha, en die kaart komt vast een keer bij de give-away terecht !

      Verwijderen
  4. Jeuj, een hele molen, toe maar!
    Daar kan veel in....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat klopt :-) ben er ook nog steeds heel blij mee !

      Verwijderen
  5. Vijf euro....dat is bijna voor niks.....die dingen zijn super duur! Dit is echt zo'n kringloopschat.
    Met een leesbril(of loupe) is het lettertype best te doen hoor:)
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yep, en ik heb er daarna nog 4 gescoord.
      voor dochterlief, 2 buurmeisjes en buurvrouw :-)
      enneuh als ik het niet vergeet zal ik het lettertype vergroten hihi xx

      Verwijderen
  6. wow je kaartenmolen kan zo in een leuk winkeltje staan (met inhoud bedoel ik dus he!). Ik heb zo'n kaartending voor aan de muur en heb toevallig vandaag de kerstkaarten eruit gehaald en er nu weer mooie andere kaarten in gehangen. Weer een heerlijk ander uitzichtje.
    Lastig dat je email het niet doet, hopelijk kan het snel gefixt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die vind ik ook leuk ! bij de Hema hebben ze die kaartenrekken voor aan de muur ! super
      de email ja .. dat is zeker lastig :-( morgen maar weer eens bellen. xx

      Verwijderen
  7. Erg leuk! Ik heb een kleine variant. Ook een favoriet in mijn woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. leuk dat jij er ook 1 hebt :-)
      vreemd gezicht is dat denk ik haha jouw hartje in mijn molen :-) ben er dan ook superblij mee !! xx

      Verwijderen
  9. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....dat is nog eens een molen daar zijn ze in winkels jaloers op ( ik ook gnif) gaaf zeg...met alle mooie maaksels en kaarten erin


    hoop dat het probleem snel word opgelost zeg :-(
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha nou als ik er nog eens 3 tegenkom dan ga ik ze allemaal scoren zie dat er genoeg mensen zijn die em wel willen hebben (voor 5 euro dan hey haha) xxx

      Verwijderen
  10. Wat ontzettend leuk, die kaartenmolen. Bedankt voor het laten zien. Nu moeten we je allemaal maar een leuk kaartje sturen voor in de molen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat staat leuk met die vrolijke kaartjes. Echt een mooi exemplaar. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen