vrijdag 25 januari 2013

Hertje bezorgd :-)

Onder het genot van een bakkie koffie..
nadat de boodschappen zijn gedaan..
en wetend dat ik straks nog even moet dweilen..
luisterend naar you tube nostalgica..
dat wil zeggen naar muziek uit mn jeugd..
gewoon omdat ik daar soms behoefte aan heb..
en genietend van de rust hier..
(haha ik word al een daagje ouder :-)
--

een plofje op de deurmat..
jawel
het hertje van een dotje wat (Marieke)
is bezorgd in een super lief envelopje !
Marieke dankjewel, ik ben heel blij met het hertje !! ook deze lieverd
gaat in mn kaarten molen !


De laatste tijd zijn er lezers (volgers) lid geworden van mijn blog.
Natuurlijk van harte welkom ! :-)
Mocht ik je nog niet volgen of nog niet in mn blogrol hebben staan geef dan gerust een seintje naar wings2serve@tele2.nl

Iedereen een heel fijn weekeinde gewenst,

liefs,




19 opmerkingen:

  1. Heerlijk de buit al binnen voor het weekend, ik hoop dat het een lekker wwekend voor je wordt
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je maar weet niet of ik in je blogrol sta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat 'ie leuk op de foto! ;-)
    Een heel fijn weekend gewenst!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enorm leuk en lief zeg
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje! (en jij ook welkom bij mij ;-)
    avast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen,
    Ik antwoord hier maar even op de vraag die je net stelde, anders weet ik niet of je het nog leest :-)
    Een Dawanda winkeltje is net zoiets als etsy maar dan de duitse variant. Je kan een profiel aanmaken en daarna zelfgemaakte of vintage spullen aanbieden. Vervolgens kunnen die gekocht worden natuurlijk :-) Heel ingewikkeld is het niet, het enige dat ik extra moest aanmaken was een PayPal account zodat mensen ook beveiligd kunnen betalen als ze dat willen.
    Natuurlijk kan je ook via mail stempels bij mij kopen, mail dan even naar info@riannevanderwaals.nl dan mail ik je (vrijblijvend natuurlijk) de info erover terug.
    Fijn weekend, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, onder aan mijn bericht kan je op het woord Dawanda klikken (misschien heb je dat al gedaan) en kan je zen hoe zo'n winkeltje er uit ziet!

      Verwijderen
  7. Wat kreeg je mooie post zeg! Wat een schattig hertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schattig hertje en zo mooi verpakt, een beetje voorjaar op je deurmat:-) geniet ervan meis!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ellen,
    Dat is een lief hertje!
    Weet je wat ook lief is?
    De etui die ik vandaag ontving!
    Goed ingepakt en met de kaartjes erin.
    DANKJEWEL, hij is mooi, ik ga hem nuttig gebruiken!!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke post! Dat korte koppie ben ik idd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke post! Dat korte koppie ben ik idd!!!

    BeantwoordenVerwijderen