dinsdag 15 januari 2013

tekenen

Goedemorgen :-)

Bij mij even een freubel break ! Time-out !

Vandaag las ik bij Marieke van : een dotje wat dat mn spulletjes goed zijn ontvangen :) 
Zij werkt als zelfstandig grafisch vormgever / illustrator en dat is wel te zien ook aan de foto's die ze van mijn maaksels op haar blog heeft gezet ! Dat laat zien hoe belangrijk een foto is.


Gisteren kwam zoals bijna iedere Maandag avond mijn nicht Martine.
De kaartjes die ik haar een tijdje geleden had mee gegeven waren nu voorzien van een gaatje :-)
Zij werkt op een drukkerij als grafisch ontwerper en kon over een soort van boormachine beschikken.
Ik heb nu 'labels' die een cadeautje soms wat kunnen opleuken in de retro-stijl.


Ik lig komende tijd op de deurmat onder de brievenbus te wachten want !! :-)
Marieke gaat wat opsturen en ik heb een hartje gewonnen bij een 
give-away van Marielle van Dubbeldjes en kwartjes  superleuk dus :-) :-)

Tekenen en een heel klein beetje schilderen lijkt me ook leuk om te gaan doen.
Kan ik dan goed tekenen ? Welnee haha maar het gaat er mij om dat ik doe wat ik leuk vind.
Iedereen een hele fijne Dinsdag gewenst !
Liefs Ellen




17 opmerkingen:

  1. Leuk! Hee wat gaaf dat je de give away van Marielle gewonnen hebt. Op mijn pakje moet je nog heel even wachten, want ik ben nog niet helemaal klaar... Ik hoop het voor het weekend te kunnen versturen :-) Superleuk ook die labels die je van die oude kaartjes gemaakt hebt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke dingen gemaakt hoor, ik had ze al gezien :-)
    Die retro dominokaartjes rechts heb ik ook hihi, lang leve de kringloop (ik heb ze dan natuurlijk wel zonder gaatje)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen zeg! en ik vind tekenen en schilderen ook zo leuk, ik kan het ook niet goed maar vind het zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend hoor wat je ervoor terug gaat krijgen! Je stuurde Marieke leuke dingetjes!
    Oh enneuh, kort gezegd; lomo's zijn foto's van een rolletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dinsdag en ben benieuwd naar je schildertalenten X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eu, ik heb me als volger opgegeven...zie je mij niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee ik zie je niet haha raar ?
      maar je doet gewoon mee met de give-away hoor !

      xxx

      Verwijderen
  7. Doen wat je leuk vindt .... zo is het maar net meis!!!!
    Enne je hebt Marieke toch maar fantastisch verwend.

    Handig zo een boor! Nu zijn het inderdaad schitterende labels!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo is het, as ge maar leut het! ;)
    Hoe meer hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om die domino-steentjes aan cadeautjes te hangen! erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En mocht het freubelvirus weer gaan volgen....Suus de ezel ziet die gehaakte sokken wel zitten ;) (je reactie op Espiratie)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk we zijn vrienden! wat een warm welkom, ik ga lekker lezen! groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die labels! En tekenen is zo leuk! Ik ben ooit gestart met een cursus en heb veel zin om er opnieuw mee te beginnen. Maar tijd...

    BeantwoordenVerwijderen