dinsdag 29 januari 2013

gewonnen en zomaar post :-)

Laatst heb ik bij Lize van Bonjoli de give-away gewonnen en dit werd vanmorgen bezorgd ! Een schattig hartje (de kleuren mocht ik zelf uitkiezen)  met een leuke kaart ! Super leuk :-) dankjewel hoor Lize ook dit hangt alweer in m'n kaarten rek !! 

--

Onverwachts nog meer post..
een aantal kwartet kaarten, van .. hmm ik ken die persoon niet ? ow haha blond hey.. die heb ik besteld via Marktplaats !! hihi



--



nog meer post ? een lieve kaart met onwijs leuke kleine kaartjes :-) leuk leuk !
ik ben er heel blij mee, dankjewel !! van Lovely touch cookie 
als dankjewel voor het etui wat ik aan haar had verstuurd.








Inmiddels ben ik weer met gefreubel begonnen, zoals ik al dacht kwamen de ideetjes vanzelf voorbij ... :-)

Liefs,

18 opmerkingen:

  1. Hey die Ellen, ik heb je al een mailtje gestuurd ivm de swap die je voorstelde. Maar wellicht zie je dat niet ivm je mailproblemen en gebruik je voor de reacties een ander mailadres...dus doe het maar even zo.
    Ik had ook al op je berichtje bij mijn blogpost gereageerd, maar dat heb je wellicht niet gezien.. Kijk anders daar even ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Ellen ik zag je reactie op mijn engelenblog, maar kijk eens effe hier http://365dagencreatief.blogspot.nl/2013/01/hertjes-hertjes-hertjes.html voor mijn emailadres. Stuur me effe een mailtje met je adres en dan kan ik je ook eentje sturen met het mijne ;). Groetjess!

      Verwijderen
  2. Gezellige post bij jouw zeg geniet er van gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat leuk, je hebt mijn 'tante Jannie' kaart al in 1 dag. En dan tegelijk met andere leuke post!
    Dat maakt je dag goed hè.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post zeg, heb je zo geen XXXL kaartenmolen nodig? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het lijkt wel sinterklaas bij jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk leuk! Geniet er maar lekker van. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke post, geniet er maar lekker van, X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke post maakt deze gure dagen toch wat vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post zeg! Ik vind post ook altijd zo leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes, daar word je toch blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk om mijn kaartje bij jou te zien :) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens gezellige post, leuk hoor!
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen