zondag 20 januari 2013

gestrikt !

Alweer Zondag !

Nog steeds geen e-mail jammer genoeg.
Schoonzoon adviseerde Maandag te bellen naar Tele-2 omdat het in het weekeinde wel druk kon zijn .. dus dat doe ik dan maar.

Ik ga op zoek in mn bestanden en in mn ordner naar een nieuw project voor komende tijd. Tot nu toe heb ik afgelopen weken kleine dingetjes gemaakt, leuk, maar ik wil weer iets hebben waar ik wat langer mee bezig ben.

Gisteren nog wat kaarten omgehaakt en beide 
kinderen een strikje gegeven haha :-)

Iedereen een hele goeie Zondag toegewenst ! 

Liefs,




18 opmerkingen:

  1. Wat snoezig die strikjes !!! En ik hoop dat je e-mail snel weer in de lucht is !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Sterkte en succes met je e-mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk die kaartjes! en wat baal ik nu dat gisteren bij kitsch kitchen de kaartjes heb laten liggen....

    het ziet er echt heel leuk uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joh zo balen van je email......krijg je straks gelijk een hele riks om na te gaan kijken

    je kaartjes....wel die zijn 2 sweet ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt zeg!
    En inderdaad, erg balen van je mail. Zal je net zien dat als het weer werkt je hele mailbox vol zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig!!! Prachtig gewoon! :) Stom van die e-mail ja... hopen dat het snel in orde komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend, van je e-mail! Schattige kaartjes, wat een heerlijk werkje is dat omhaken he! Ik heb hier ook nog een stapeltje op m'n bureau liggen die ik nog een randje wil geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt mooi.
    Als je geen ander project vindt gewoon lekker blijven strikken hoor. Ze zijn super. Je zou ze zelfs kunnen verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, op deze manier die kaarten, ik ga je volgen hoop dat je ook eens bij mij komt kijken en dat je mail het weer snel doet, fijne dag verder Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend van je mail! Hopelijk doet ie het snel weer!
    Grappige kaartjes! Zijn de strikjes met een speldje of erop geplakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten!

    Ik wens je een fijne week!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhhhhh wat een geweldige kaarten moppie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee, wat schattig die kaartjes! Ja, de opmerking van Mars brengt me wel op een idee... Je zou een speldje aan het strikje kunnen maken, zodat het ook als broche te gebruiken is door de ontvanger. Hele fijne avond! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die kaartjes helemaal super. Oh als ik toch haken kon wist ik wat ik ging doen met bepaalde kaartjes. Ik kwam net al wat kaartjes tegen in mijn lade die daar goed voor zouden zijn. Wie weet leer ik het dit jaar nog...zou mooi zijn...eerst een slachtoffer vinden in de buurt die het geduld heeft om het me aan te leren :).

    Misschien moet je er eens aan gaan denken om bijvoorbeeld gmail te gebruiken, overal te bereiken en veel opslagruimte ;).

    Warme groetjes van Susan en bedankt voor je reactie :).

    BeantwoordenVerwijderen