maandag 28 januari 2013

etui drie !

Etui nummer drie (dat rijmt) is een feit.
nr. 1 = naar een lieve blogster verstuurd
nr. 2 = inmiddels in gebruik door mezelf
en nu dus nr.3 die nog wacht op een bestemming.
Ik ben er nu wel even klaar mee en wacht op nieuwe ideetjes.


Zaterdag avond zijn we naar een verjaardagsfeest geweest 
dat in een feest zaal werd gehouden.
Om 24.00 uur werd de jarige dame (60) gevraagd om op het 
podium te komen. . . 
Een persoon (verkleed als een soort van Charlie Chaplin) kwam op haar schoot zitten en zette zijn bril op haar neus...
zo trok hij steeds meer uit hahahaha
een soort van chippendale dus 
whoehaaa ik moet er niet aan denken dat dat mij ooit overkomt.
maar.... een mooie jongen was het wel :-)
Leuk is dan ook om zo nu en dan de reacties van de dames in de zaal te observeren hihihi .. 

Verder ook nog een korte vakantie aan het plannen
 met dochterlief en schoonzoon :)
zin in !
ik heb het er vorig jaar moeilijk mee gehad
want ik laat niet graag mijn skatjes over aan anderen.
(controle freak)
Dit jaar ga ik het dan ook anders regelen en hoop 
dat me dat beter zal bevallen. 

bij mn tweede tab bovenaan nog meer foto's van alle drie de skatjes...

liefs,





16 opmerkingen:

  1. wacht op ideetjes........komen ze bij jou langs lopen ha ha...je 3e etui is ook werkelijk een schatje zeg!!!

    leuk feestje achter de rug lees ik wel, alhoewel ik nou ook niet op een man op schoot zelf zit te wachten ha ha ha

    lekker vakantie plannen..jee je hebt het maar druk met regelen en een prachtige foto van jou schatjes♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een leuk etui heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer zo en leuke ! En die ideetjes komen bij jou vanzelf volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke etui die nummer drie en wat een geweldige poezenkleedjes,,,,,,
    Als wij op vakantie gaan komen mijn ouders in huis voor alle pootjes, snaveltjes etc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. From inside to outside "my colors" - really beautiful♥
    http://gobunt.blogspot.de/p/why-this-blog.html
    :o))
    Best, Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuk etuitje!!!!!!!!

    Een soort van chipendale .... mooie jongen ...... had ik nou toch ook hier wel foto's van willen zien hahahahahahahahaha
    (een belegen Moos geniet nog steeds van jong belegen hoor hihihihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yep, ik ben trots op mijn échte Ellen etui! :)
    Het ligt nu prominent in de woonkamer, love the colors.

    Oohw wat lijkt me dat vreselijk voor die jarige dame, zo'n halve striptease, waar ook nog eens iedereen bij is.

    Je katten zijn liehief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat erg, zo'n striptease op schoot! Het is eerder een gruwel dan een verrassing en er is grote hilariteit ten koste van de jajrige.
    Het etui is weer ontzettend leuk geworden.
    Ja, je schatjes zijn echt skatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha Greet ik heb pret om je :-) hihi, aan alle dames die ik op dat feest vroeg, volgens mij is dat wel wat voor jou.. ? zeiden ze allemaal: brrrrrrrrrrrrrr NIET !
      De jarige van dit feest vond het wel leuk, zij kan dat wel handelen haha :)
      ik hou er zowiezo niet van om in de belangstelling te staan echt vreselijk !

      Verwijderen
  9. mooie foto hoor van je schatjes, en altijd leuk een vakantie plannen.
    Een striptease wel lachen hoor!!!
    En je etui vind ik super leuk.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoooi,

    waar heb je die neon groene wol vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. poeh..die heb ik al een tijdje echt neon is ie niet hoor denk dat ik em op de markt heb gekocht !

      Verwijderen
  11. Drie keer is scheepsrecht dus ik snap dat je er nu wel weer ff klaar mee bent:-)) Dit etuitje is wel errug leuk ook! Heftig partijtje voor een 60-jarige..hahaha...ik weet ook niet of ik zoiets nog op schoot zou willen...kijk dan nog liever veilig van een afstandje toe..grijnzzz...ik ben trouwens een keer naar de echte Chippendales geweest...ooit...lang geleden...toen ik nog fris en fruitig was...LOL..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle drie de etuitjes zijn heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen