donderdag 24 januari 2013

etui 2...

Omdat smaken verschillen en ik niet steeds hetzelfde 
wil maken, dit keer het etui gepimpt in een andere stijl.

--

Onverwachts druk gehad met het wasgoed van zoonlief. 
Hij belde me gisteren op dat zijn wasmachine stuk was
(4 maanden oud gelukkig garantie)
dus of ik even (nog voordat de kapster kwam) met de
auto naar zijn woning wilde komen om zijn was op 
te halen.. zwaar en drijfnat.
eerst raampjes krabben.. eer dat ik er was haha
en hij moest van mij mee naar mijn huis want 
ik ga die vier draaien was niet naar boven sjouwen.
Zo gezegd zo gedaan.
Gisterenavond, en vannacht steeds de machine vullen
en vandaag alles te drogen gehangen.
Vanavond kwam hij draadjesvlees met rode kool eten
en nam alvast wat spullen mee terug die ik al opgevouwen en gestreken had.
Je zag zo'n lampje boven zijn hoofd komen ...

ping !
Dat is makkelijk mam ! kunnen we het voortaan niet altijd zo doen ?

:-) zo je zegt lieverd...
NIET !
kus x


fotootje met en zonder flits
liefs,


21 opmerkingen:

  1. Ja, ze weten je wel te vinden als ze je nodig hebben, die kids...
    Dit etui is inderdaad weer heel anders, meer schattig te noemen ;-) Ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer heel mooi gemaakt. En leuk dat je dat rood nog een beetje ziet.
    Zoon mag lekker zijn eigen was weer doen, anders gaat ie het te gewoon vinden dat mams het doet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmmmmmm maar het was zeker wel een goed idee van zijn kant ha ha ha......................als er al een gedeelte klaar ligt gestreken en wel ☺

    mooi effect zo met dat rose ( rood) eronder geeft het lief met dat borduursel

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, wat kun je zo in de weer zijn he als moeder. Ik moest vanmorgen ook even een klusje opknappen om mijn zoon uit de brand te helpen...
    Wat heb je dit ook weer mooi gemaakt! Ik werk ook met alle kleuren van de regenboog hoor, net voor wie ik iets maak. Ik vind het idee van borduursel op haakwerk zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whahaha "zo je zegt, niet " kwam niet meer bij maar toe gegeven het was te proberen zoon!
    Deze etui is ook mooi maar niet voor vlekkenkampioentjes zoals ik hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn ook heel leuk meis! De categorie super lief hihihihihi

    Tja .... hij kan het altijd proberen toch?!?!?!
    Gelukkig maar dat je dat lampje boven zijn hoofd zag verschijnen hahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hè zo n moeder ,leuk hoor je haakwerk ,heel mooigroet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zeg dat etui !!!
    en je zoon heeft het goed geprobeerd, trappen wij niet in haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi haakwerk hoor!
    Ja, het is altijd makkelijker als mam het doet he?

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gniffel,ja dat zou fijn zijn als jij dat voordat zou BLIJVEN doen whaaaaaaaaaaaa.
    Hard gewerkt zeg!! En je zoon ook nog heerlijk gegeten!
    En de etuitjes zijn super leuk en lief..love it.
    Fijn weekend he
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 'Draadjesvlees' dat vind ik nu zo'n raar woord he:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja dat kan je zo weleens hebben he met van die woorden lol. :-) oke.. stoofvlees... klinkt dat beter ? grinnik ! xx

      Verwijderen
    2. Draadjesvlees, heerlijk
      Groetjes
      Marga

      p/s hoeveel steken heb je opgezet voor het tasje?

      Verwijderen
  12. Ooooh...wat gaaf! Helemaal mijn stijl, super leuk idee! En hihi, die was... Je bent er maar mooi druk mee! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor! Dat is ambetant aan de winter he...foto's maken, met of zonder flits? Met is zo fel maar zonder is zo donker... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het toch goed dt er moeders zijn om zoiets weer op te vangen he!
    Mooi je gehaakte etuitje van wibra!
    Ik heb net ook zo genoten van het theelepelvrouw verhaal haha maar inderdaad op zo'n moment is het niet echt leuk.
    Bedankt voor je reaktie op mijn blog.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen