donderdag 24 januari 2013

een beetje van mij en een beetje van de Wibra

Gisteren naar de markt en de Wibra geweest.
Bij de wol kraam waar ik altijd kom kocht ik weer wat wolletjes waar ik blij van kan worden :-). Bij de Wibra kocht ik o.a. 3 etuis. 
Niet dat ik die nodig heb maar het was van een soort lak plastic en dat is dan weer super kitsch en daar hou ik van (soms).
Ze kosten € 1.-- / stuk dus dat valt mee toch ? :-)
De gele heb ik daarna een jasje gegeven met granny squares en heeeeeeel zorgvuldig een randje gegeven en dat vast genaaid aan het etui.
Natuurlijk met neon bijna schreeuwerige kleuren want ook daar hou ik van (soms) :-)
Ook nog even naar een paar straten verder op geweest want via Marktplaats had ik daar geboden op een zwarte pieten spel. :-) yes dus daar kan ik ook weer mee freubelen... een mens kan er maar gelukkig mee zijn nietwaar ?

liefs,





28 opmerkingen:

  1. Ohw heerlijke kleuren. En dat rose met groen!! Ik houd er ook van. Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat heb je hartstikke gaaf gemaakt zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En ook een slim idee voor iemand als ik die geen ritsen kan inzetten enzo...:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lol dat kan ik alleen met de hand en dat is helemaal niet leuk om te doen :-) xx

      Verwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee en mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke etui zo hoor! Heerlijk toch van die koopjes o blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die koopjes en dat etui, superleuk gedaan! Een idee, zo'n hoesje eromheen!
    Ik zat bij het lezen van jouw blog aan een ander blog te denken, zij was ook bezig met neon-kleurtjes:
    http://maarnietvangrijs.blogspot.nl/2013/01/restjes-neon.html

    Ik kon 'm niet bij je blog-rol vinden, misschien ken je 'm nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! love neon! ben er ook mee bezig maar heeft nog geen bestemming, mag ik je idee pikken? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben ook begonnen met bloggen, kom eens kijken als je zin hebt, steltnog niet veel voor maar ik doe mijn best! http://ambelatoestanden.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke giebel neonkleuren. Ik hou daar wel van (vaak) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. thanx! heb een winkeltje hoor, de meest mensen gaan bloggen en daarna een winkel beginnen. Maar ik doe het andersom, eigenwijs! kan jij of, iemand anders, me vertellen hoe ik aan een volg knop kom op mijn blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh jaaaaaaaaaaaaaaa, dit is ook lekker neon!!!! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke etui is het geworden!!
    Een warme groet uit een koud Noorwegen!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ontzettend tof idee zeg !! en die kleuren, yep ik hou ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha...wat heb je dat superleuk (én ook zo slim!) gepimpt zeg! Dat zijn nou net van die leuke aankoopjes waar een mens blij van kan worden! Ben benieuwd naar de andere etuitjes! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super tof idee, je moet het maar zien en ja die kleuren ik hou dr van! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is erg leuk hoor slim zo n jasje gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan!!met niets toch iets maken!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like like like it.
    Ben net volger geworden, en ben via me twinsis hier gekomen.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gepimpt met die neonkleurtjes. Ik blijf hier nog even 'hangen' als volger hoor om te zien wat voor moois je nog meer gaat maken :)

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. en mocht je zin hebben dan ben je ook welkom om eens op visite te komen bij mij op www.studiozakka.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke hippe kleurtjes!
    Mooi gemaakt hoor.

    Fijne dag.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen