zondag 13 januari 2013

borduurpatroon gehaakt en 2 madammekes

Alweer Zaterdag..
Ben bijna klaar met mn overtrek waar ik een stoel mee wil gaan bekleden.
Tenminste.. naar mijn gevoel is het klaar nu alleen nog bedenken wat
de handigste en mooiste manier is om dat te doen. Het is bedacht naar aanleiding van een borduurpatroon. Heb ordners vol met borduurpatronen ooit gekregen van mijn nichtje. Zij was bij de voetbal aan het helpen met een rommelmarkt en aan het einde van de dag wilde men die ordners weggooien..eeeeeeeeeeeeeek... Gelukkig heeft zij ze gered en aan mij gegeven :))

Verder heb ik gisteren nog 2 madammekes gemaakt. Leuk werkje om te doen !

Vintage madammekes met een kitschie uitstraling en de neon kleurtjes van nu.

Iedereen een hele fijne dag toegewenst.

xxxxxxxxxxxx 


12 opmerkingen:

  1. je madammekes zijn werkelij wonderschoon ha ha ....geweldig

    ben benieuwd hoe je het gaat doen meis het ziet er alvast prachtig uit

    maar goed dat je nicht die mappen heeft gered , jij bent er reuze blij mee ( tis toch eeuwig zonde)

    geniet van je daggie meis....x jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je madammekes toch wonderschoon!!Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve madammekes zeg.
    En in je mooie borduurpatroon zie ik een mogelijkheid voor een leuk strijkkraal hangertje! (Dus dat patroontje in strijkkralen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt, zo'n borduurpatroon is in allerlei varianten toe te passen !! :))

      Verwijderen
  4. o de madammekes zijn leuk geworden. lekker kitschie!
    Gegroet van een van je eh.... stalkers (gniffel vind ik ook wel een grappig alternatief ipv volgers)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke werk stukjes in vrolijke kleuren!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha die Merula!
    Ik zag dat jij mijn " stalker" geworden bent, dank je leuk!
    Jij hebt ook super leuke dingen op je blog dus bij deze ...ga ik nu je nieuwste stalker worden haha.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien dom maar vraagje...ik zie geen volgerknop op je blog?
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie maal is scheepsrecht....nu heb ik de knop wel in beeld...fff traag dat blogger denk ik.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die madammekes brengen me op een idee heb hier nog heeeeele leuke poezenstof! En wat een geweldige bekleding woooow! En gelukkig zijn de ordners gered hoezeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee zeg die madammekes! En ik word zoooo blij van die kleurtjes! Wat een werk he al die vierkantjes voor je "borduurpatroon". Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen