dinsdag 8 januari 2013

3 x Give away (surprise )

Als ik iets leuk vind om te maken dan maak ik vaak veel te veel.
Natuurlijk geef ik links en rechts weleens wat weg maar dan nog hou ik over.

Ik blog nog maar amper twee maanden maar zie steeds bij andere bloggers iets met swappen ? dat schijnt een soort van kadootjes ruilen te zijn en ik lees dan ook over give away's.

Een give away spreekt me tot nog toe het meest aan, mochten er liefhebbers zijn voor swappen haha wat een woord hoe komt men er op ? dan hoor ik dat wel een keertje.


Als je zin hebt in een surprise give away wat dan te doen ?
In totaal zal ik 3 kleine pakketjes versturen waarvan de inhoud een verrassing is.
---------------------------------------------------------------------------


> Zou het leuk vinden als je volger bent of wordt en blijft, niet alleen voor deze give-away ook  
   als het je leuk lijkt.

> Een link op je blog zet over deze give-away (beetje reclame kan geen kwaad toch ?)

> Hou de einddatum in de gaten.. mocht je gewonnen hebben dan maak ik het hier bekend en  
   kunnen er gegevens uitgewisseld worden.

> Zet als reactie bij dit bericht: Ja ik wil :-)
   dan is voor mij duidelijk dat je mee wil doen.

> Dit is voor mij de eerste give-away, mocht ik iets vergeten zijn te melden schroom dan niet en  
   geef dan even een brul a.u.b. ?

owja... een einddatum: Zaterdag 16 februari 2013
Zondag 17 februari 2013 maak ik de winnaars bekend (haha indien er inschrijvingen zijn)



--------------------------------------------------------------------


SURPRISE GIVE AWAY ** SURPRISE GIVE AWAY ** SURPRISE GIVE AWAY **

82 opmerkingen:

  1. Hihi, ja, sommige woorden ken ik ook pas sinds m'n aankomst in blogland :-). Gewoon af en toe met die woorden smijten joh, staat interessant! En bij deze.... JA, IK WIL!!! Spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk zijn er inschrijvingen joh!! JA, IK WIL (ook...) Lijkt me leuk ;-) Ik ben sowieso al erg benieuwd wat de surprise is.
    Ik ga binnenkort ook eens iets weggeven. Mijn moeder zegt vaak: 'Wie geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft!' Mooi toch? Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA IK WIL :-)

    Wat leuk meis!!!! Enne ik ben dol op surprises hihihihihi
    Ik ga je nu meteen even linken bij mij!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik wil!
    Sí, ho vull!
    Ja, ich will!
    Yes I do!
    Qui je veux!
    Ja, dat wol ik!
    Si lo voglio!
    Ja det vil jeg!
    Ji ha!
    Si quiero!

    is dit een beetje afdoende meis (gnif )
    JA IK WIL GRAAG meedoen
    - ben ik volger - DACHT het wel
    - reageer ik hier wel eens - DACHT het wel
    - vind ik het eigenlijk wel leuk om je te volgen?
    JA DAT WEET IK ZEKER ☺

    leuk leuk leuk doe dus ook heel graag mee en binnen enkele minuten staat er een linkie op munne site meis....spannend zeg een verrassing, iedereen veel geluk hihi

    lieve groet Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whoehahahaha gekkenhuis :-)
      spreek je echt zoveel talen ?
      huh ?
      ben onder de indruk hoor Jenneke !
      :-)
      big hug !!

      Verwijderen
    2. ja ja IK en de COMPUTER (google) spreken zoveel talen ha ha ha........nee un petit peut frans, a little bit englisch und ein bischen deutsh ☺

      Verwijderen
    3. lol nou dat is al meer dan ikke :-)
      gebruik je een vertaalprogramma ? daar ben ik nog naar op zoek eigenlijk (gratis dan hey).

      Verwijderen
  5. Ja ik wil!
    Natuurlijk plaats ik een link. Veel succes met je eerste give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ja ik wil ook graag mee doen met je aller aller aller eerste give away hoor! Ik word graag verrast :)
    Het woord 'swap' komt volgens mij van Switch To Another Part en als je er dan een werkwoord van maakt is het swappen.
    Het is gewoon heel leuk om andere mensen iets leuks te sturen (en iets leuks ontvangen is ook helemaal leuk).
    Volgens mij heb je alles wat nodig is al vermeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanx voor de uitleg !
      leuk dat je meedoet ! :-)

      Verwijderen
  7. Hoi! Leuk blog heb je. kwam via via bij je terecht.
    Nou, ik wil ook wel meedoen hoor : ik wil ;).
    Heb zelf ook net een Give-Away kleinigheidje mocht je interesse hebben :).
    Vind dat geswap en weggeven ook wel wat.
    Zal een linkje op m'n blog zetten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik wil!!! :-) Nu ga ik even een linkje op m'n blog zetten! Ik heb trouwens altijd dat ik veel te veel materiaal koop, omdat als ik met iets leuks bezig ben ik denk dat ik er nog 100.000 van ga maken en dat gebeurt meestal niet :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha herkenbaar ja, ach als je ooit weer iets anders gaat maken dan komt het soms toch nog van pas :-) Leuk dat je mee doet !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOO...nou zo te zien willen ze allemaal best wel hoor Ellen...hahaha
    Ja, ik wil ook!! I love surprises!!
    Best spannend hé ("doen ze wel mee".."zouden ze het wel leuk vinden"..."hoe pak ik het aan"), maar het is zo leuk om een Give Away te doen...het is natuurlijk tof om iets te winnen, maar ik vind het zelf vaak net zo spannend en leuk om iets weg te geven!
    Ik volgde je al met plezier en blijf dat zeker doen, ga NU een linkje plaatsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha inderdaad maddy, best spannend en ik wil zo graag iedereen wat geven (daar ga ik nog over nadenken) bedankt voor je deelname :-)
      xx

      Verwijderen
  11. Ja ik wil hahahahaha tuurlijk! Wie is er niet gek op verrassingen? Ik wel hoor. Ik ga ff reclame voor je maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja en natuurlijk volg ik je al geruime tijd :-)

      Verwijderen
    2. dankjewel :-) ben even gaan kijken bij je, jij doet de give away's bij een tabje, doet Jenneke bij jou niet mee ?
      xxx

      Verwijderen
  12. Leuk, ik hou wel van verassingen!
    Ja ,ik wil!
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben in voor verrassingen en meteen volger geworden ,al keek ik al stilletjes mee zet straks even een linkje gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik wil. De laatste keer dat ik dit officieel gezegd heb was 7 jaar geleden in het stadhuis tegen Retro Man ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je trouwens gelinkt onder mijn tabje Give Away.

      Verwijderen
    2. bedankt ! 7 jaar geleden.. haha daarom het werd wel weer eens tijd :-)

      Verwijderen
  15. Ja, ik wil ook natuurlijk! Ik zal een linkje plaatsen en zal nu ook volger worden (kwam maar 2 minuutjes geleden op je blog terecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Emilana ! dankjewel leuk dat je mee doet en ook volger geworden bent :-)

      Verwijderen
  16. ja wij willen,mijn dochters en ik,en we zetten wel even een link naar je blog,komt inorde,
    wij zijn al lid van je blog,succes!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor, ik doe graag mee!
    Ik ging er altijd vanuit dat het gewoon het Engelse woord voor "ruilen" was trouwens :D Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super !
      euh.. swap swappen heb het nog niet opgezocht
      Merula denkt dat het van : Switch To Another Part

      komt, naja als we maar begrijpen hoe het werkt toch ? :-)

      Verwijderen
  18. ja ik wil:) ik doe graag mee en ga je volgen!

    groetjes linda

    neem je ook een keer een kijkje op mijnblog?
    www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ik wil!!!!! Volger ben ik ook. En ik zal het even op mijn blog vermelden. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat je mee doet. Volg ik jou ook ? zo nee dat wil ik wel graag !

      Verwijderen
    2. Inmiddels volg je mij ook. Ik heb ook de link naar jou give away op mijn blog staan.

      Verwijderen
  20. Leuk dat je mij bent gaan volgen. Ik ga jou ook volgen en doe graag mee met je give away. Ik zet een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. kom ik toevallig op je blog terecht en een half uurke later les ik dit ...
    ja ik wil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh, wat een leuke give away. Ik zag je blog via marmarel. Ik doe graag mee met je give away? Kom je ook eens bij mij kijken? bonjoli.blogspot.nl
    Tot 17 januari kun je nog meedoen met mijn give away.

    groetjes,

    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ellen bedankt voor je leuke reacties op mijn blog, ik ben jou volger geworden en doe graag mee met je weggever. Natuurlijk plaats ik ook even een link op mijn blog,lieve groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ellen,
    Nou over reacties heb je niet te klagen..:)Leuk toch?
    Ben al volger en doe graag mee.
    Zal zeker even je link vermelden.
    Je kunt mij vinden op www.elle-bee.nl
    Hartelijke groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Letty,
      op je blog geweest :) prachtige dingen van wolvilt maak je !
      heb je eindelijk toegevoegd aan favoriete blogs :))
      liefs, Ellen

      Verwijderen
  25. Ik kwam hier via een linkje van bonjoli. Ik zal straks jouw blog eens moeten doorlezen want ik heb geen flauw idee waarover je graag blogt, maar ik ben dol op verrassingen dus ja, ik wil ;)
    Ben natuurlijk volger geworden, maar een linkje zal niet lukken, wegens geen blog.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. van harte welkom ! Leuk dat je mee wilt doen, en geen link is geen bezwaar hoor wat niet kan dat kan niet !
      Fijne avond :)
      Liefs, Ellen

      Verwijderen
  26. Hallo naamgenoot!
    Ja! Ik wil! Ik ben altijd wel in voor verrassingen! Ik ga je volgen, vlgs mij volg je mij al een tijdje! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen. Heb je gezien dat ik ook een give away heb tot volgende week???
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. he ik ben ook een naamgenoot!! en ik ben dol op surprises:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, ik wil ook! Jouw eerste give away, mss mijn eerste gewonnen give away? And I like surprises!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja ik willll! Ik dacht al dat je de verkeerde data had opgeschreven, zo van mmm de 17de was donderdag ;). Maar februari is natuurlijk even heel wat anders, ik ben nog ruim op tijd :).
    Ik kom hier via Merula die een linkje had staan. Ik vind je omgehaakte kaartjes helemaal super. Oh ik moet toch echt gaan leren haken...
    Ik heb ook eens zo'n kaartenmolen gekocht, totdat ik me realiseerde thuis aangekomen dat we daar totaal geen plek voor in huis hebben. Zelfs eigenlijk niet aan de muur...maar heb manlief gevraagd hem in drie stukken te snijden en ze hangen nu in de gang achter de voordeur :D.
    Ik ben lezer geworden ;) en ga een linkje plaatsen op mijn creatief blog! Warme groetjes van Susan die van verrassingen houdt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ow ja, ik wil ook wel hoor! Kom hier via via aanwaaien op je leuke blog! Dus ik blijf hier graag nog wat rondhangen!
    En zo'n verrassing, beter kan toch niet? ;-)

    veel blogplezier nog!
    de Bakmadam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat doe je goed, twee maanden en dan zoveel volgers! Ik hoor er nu ook bij, gezellig! Enneh: http://translate.google.nl/#en/nl/swap
    Hihi, ik had het ook niet meteen door hoor maar het is gewoon de engelse vertaling voor ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik laat mij graag verrassen en plaats vandaag nog een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zozo voor een nieuwe blogger heb jij al aardig wat reacties of komt dat door de give-away? ;) Ik ben ook redelijk nieuw en ik heb er nog maar 8 :( Maarjaaa ik ontdek net jouw blogje viavia maar niet om de give-away hoor :p Nu ik er toch ben waag ik graag de kans dus....(tromgeroffel) JA IK WIL!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben sowieso al benieuwd! JA IK WIL :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja ik wil :-) want ik ben dol op verrassingen! :-)

    Karolien (http://karootje.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zie dat ik nog niet mee doe met je give away... Dus bij deze, Ja ik wil! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. beloofd u eeuwige trouw? daar moet ik aan denken, hihi. maar ja ik wil!
    gek op verrassingen. leuke blog heb je ook!

    groet kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja, Ik wil :D
    Ik hou van verrassingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ja ik wil (ook graag meedoen). Leuk zo'n surprise give-away en een linkje komt op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Också jag vil mycket gärna vara med!
    Oftewel: ja, ik wil ook. Leuk, zo'n verrassings give-away.
    Linkje wordt nu gelijk geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat spannend zo'n verrassings give-away!
    Wat een leuk zakje! Goed idee om die te bestempelen. Waar koop je die zakjes? :-)
    En ja natuurlijk wil ik!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jaaaaa graag! Ik houd zo van verrassingen! Hartelijke groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Kijk..dan doe ik hier ook nog graag aan mee..ik ben gek op verrassingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooi idee! Misschien moet je even een kijkje nemen op mijn blog, ik herken dat namelijk altijd te veel maken en ook dat gevoel het graag te willen delen. Ik heb er iets leuks op bedacht, hier lees je er alles over: http://dreammakeshare.blogspot.nl/2013/02/tijd-om-te-delen.html

    Ik heb nog niet zo heel veel volgers (ben namelijk pas 2 dagen in de lucht), maar wil met alle liefde een blog wijden aan je project.

    Ja ik wil:-) natuurlijk ook graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het staat erop: http://dreammakeshare.blogspot.nl/2013/02/herkenning-all-over.html
    Ik zag al dat je even was wezen kijken op mijn blog, ga je je ook aanmelden voor het postproject?
    Ik zie dat je op je blog ook een give-aways vermeld. Ik heb zelf ook een leuke actie http://dreammakeshare.blogspot.nl/2013/02/give-away_8.html
    misschien wil je deze er ook bij zetten?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik kwam net via via op je blog terecht, leuk die gehaakte kantjes langs de kaarten en gezellig die hertjesplaatjes! Voor een verrassing ben ik altijd in, dus ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ja ik wil, daar begin ik maar mee!.
    Kwam net via een ander blog op jou blog terecht en wat is daar veel op te zien. Van alles wat. En gelijk een give away, hier doe is dus graag aan mee. Volger ben ik net geworden 125 ( brengt misschien geluk) Link al geplaatst. Dus nu maar afwachten.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  48. JA ik wil... op de valreep nog meedoen aan je leuke give-away! Ik zie 'm nu pas. Spannend!! Ik zal een linkje plaatsen. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen