zondag 16 december 2012

vanalles


 Vorige week, winter in Nederland. 
blijf het geweldig vinden het schilderijtje wat dochterlief (25) heeft gemaakt
Eerste instantie voor mn skatjes bedoeld maar helemaal niet handig want ze blijven er met hun nageltjes in vast zitten en dat vind ik zielig. Nu zijn het kussentjes voor de tuinstoelen :-))
De cupcake tas... gemaakt van onafgemaakte haakwerkjes  .. ik bewaar er spulletjes in want naar mijn idee een beetje TE opvallend om mee over straat te gaan :-)


37 opmerkingen:

  1. Geweldig, dat schilderijtje van je dochter! En die tas, ik zou er zo mee over straat gaan hoor! :-) Leuk idee, om zoiets te maken van onafgemaakte haakwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen, bedankt dat je mijn blog kwam bezoeken, gezellig!
    Maarre... ik vinddie van jou ook helemaal super, veel dezelfde bezigheden en interesses!
    Jij hebt er ook een volger bij...: D
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I miss the snow for Christmas....lucky you!!!
    Your daughter is a good painter, you are a good crocheter!!! ;oD
    xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♥ Lovely things, lovely photos! We have snow, snow..snow, too :) Have a happy day!♥ riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love that little bag of yours...thank you for visiting me the other day...Hope your Christmas was merry and bright...now we are on the road to 2013...sending you many blessings for some exciting new beginnings.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for calling in on my blog - I love how you have the birds in the cage on your page - very clever
    Keep in touch
    Best wishes
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je tas GEweldig en zou er gerust mee over straat gaan hoor! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tasje is erg leuk!!Hier begint de sneeuw met pakken uit de lucht te vallen, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie foto, die eerste. De andere ook hoor en het schilderij heeft prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er allemaal leuk uit. Mooi plaatje geeft sneeuw altijd, het geglibber is minder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er allemaal leuk uit. Mooi plaatje geeft sneeuw altijd, het geglibber is minder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat schilderijtje; prachtig echt!
    En met die tas zou ik gewoon de straat op gaan, kan best ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful bag! I love the snowy photos too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke blog! Lekker rondneuzen ;-)

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spulletjes allemaal,mijn man is op dit moment je give-away aan het weg brengen naar de post,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi, je bent een volger rijker, wat een kleurrijke blog! Je tas vind ik erg leuk hoor! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat gaaf zeg die cupcaketas, mijn dochter zou hem helemaal te gek vinden:)
    Leuk dat je vandaag even langs kwam en even een spoortje achter liet, erg gezellig.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo ellen.. dank je voor je bezoek en dat je volger bent geworden!.. ik volg jou nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke dingen... en wat een verschrikkelijk leuk schilderij maakt jou dochter. Echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke foto's:) Leuk om jouw blog te volgen. Ik ben nu (eindelijk) ook te volgen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wilde je nog even bedanken voor het lieve medeleven wat betreft de operatie van mijn moeder.
    Ik ben nu weer heerlijk thuis met een opgelaten en dankbaar gevoel.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Via, via, via hier terecht gekomen. Vindt je het erg als ik wat blijf hangen, wat een leuke blog heb je, ik ga gauw nog eens verder hier rond snuffelen.

    Groetjes, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je tas is geweldig! En dat schilderij, wow, wat knap zeg! Echt mooi! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je mijn bloemen kaartjes zo leuk vond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Ellen, ik wens je hele fijne paasdagen toe.
    Geniet lekker van deze vrije dagen en de gezelligheid met elkaar.
    Hier en daar een lekekr bruin eitje is ook niet verkeerd, hihi.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dat schilderij, how cute!
    Echt super mooi hoor..... ( maakt ze ook werk op bestelling? )
    Lieve groet, * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Ellen,
    Bedankt voor je ontzettende lieve woorden, heerlijk om zo even opgebeurd te worden als je een beetje verdrietig bent.
    Ja ik moet me niet kwaad maken over zo´n mens maar die boze woorden raakten mij ontzettend.
    Ik heb zo´n ontzettend veel warme berichtjes gekregen op mijn blog en via de e-mail dat maakt alles weer goed wat zij verpeste.
    Ik heb die boze worden één voor één in de prullenbak gegooid en ga gewoon lekker door met mijn stijl:)
    Een knuffel voor jou en ik wens je een fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja hihi die natte doekjes zijn erg handig.
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tijd geleden dat je hebt geblogt, maar ik vond het leuk alles even te zien! Leuk lekker doorgaan! Vriendelijke groet Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke vrolijke tas! En leuke blog!
    Ik volg mee ;-)
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hi ellen eindelijk jou weer gevonden ik was de naam van je blog vergeten
    blij dat je het allemaal leuk vondt

    wie weet doe ik een giveaway nog een keer
    ik ben weer terug maar nu met 1 blog een familie blog

    waar ik gods woord kan delen (ik ben een christen)
    maar ook verschillende dingen

    hoop dat je in contact blijft
    is ook gezellig...ik zal meer mensen
    gaan volgen..zijn zoveel leuke haak blogs

    groetjes uit arnhem...soraya

    BeantwoordenVerwijderen