donderdag 6 december 2012

Tutten met Theemuts en Taartjes

Tutten met een gepimpte theepot en taartjes (gehaakt)
Ik drink nooit thee (zou ik eens moeten gaan doen ?) en taartjes eten we zelden..
maar ik vind het zo huiselijk .. gezellig..sfeervol ..
Heb dit al een tijdje geleden gemaakt. Ben alsmaar aan het verzinnen wat ik nu weer eens zal gaan hobby-en. (ik kijk naar links naar een enorme vaat die ik moet doen) maar ja een vaat is niet leuk natuurlijk haha :-). Heb bij andere bloggers leuke stempels gezien, gehaakte rendierhoofden, zelfgemaakte labels, maar steeds komt de gedachte dan: wat moet je ermee ?? tja en als je zo denkt hoef je natuurlijk nergens aan te beginnen. Bah :-(
Ik ga de vaat doen en verder mijmeren...
ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom !!!! :-P




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen