dinsdag 11 december 2012

Sleutelhangers

Grappig...

Zoonlief kwam de auto terug brengen (had avonddienst) en hij vroeg me of ik nog meer van die sleutelhangers wilde maken... (dat is vreemd want hij heeft uiteraard niks met mijn hobby haha) 
Ooit zat ik wat hartjes te haken en leerde net de magic loop en heb er toen een sleutel hangertje van gemaakt, het ziet er geeneens zo netjes uit. (zie foto met sleutel).
Heb je nog meer haakwerk mam ? euh jaha in de hobby kamer, zoek maar uit...
Hij snel naar boven en nam mn hip gehaakte tas mee met daarin gehaakte kussen overtrekken & hoesjes voor de telefoon.
Wat wil je dat ik ervoor vraag ? zegt hij.
Nou euh.. joh ga jij lekker onderhandelen met de dames collega's  en alles wat ze ervoor 
geven is voor jou !

Hij ook blij :-) haha 

Morgen komt hij weer eten (woont pas 4 maanden op zichzelf) en kan hij meteen de drie nieuwe sleutel hangertjes mee nemen 

Voor je het weet heb je een handeltje
en nog sneller gaat je zoon ermee wandelen hahahaha





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n enthousiaste zoon! Ik heb deze hartjes eerder al eens gemaakt in een opgevulde variant, voor een kinderworkshop. Hartjes blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja enthousiast is ie wel, heeft nog maar 20 uur werk dus weinig geld en kan iedere euro dus gebruiken :-) maar inderdaad hartjes doen het zowiezo altijd wel goed.!

      Verwijderen