zondag 2 december 2012

scoren bij de kringloop :-)

Zaterdag bij de plaatselijke kringloopwinkel
kon ik niet erg op gang komen. Het was er TE druk. Zelfs een mevrouw die dacht dat ze door me heen kon lopen en toen ik even de pas in hield in de overvolle winkel om een mandje te pakken botste ze behoorlijk tegen mij aan. Ik had bijna de neiging om te vragen of ze 'haasje over 'wilde doen haha maar ik hield me in, waarschijnlijk had ze haast omdat ze haar zinnen ergens op gezet had. Voor € 0.25 kocht ik dit superschattige kleine bordje met vogeltjes. Nergens staat een merkje of iets dergelijk maar ik vond het een heel leuk ding ! Heb het in de boekenkast gezet waar spulletjes staan die voornamelijk blauw zijn. Ik ben er weer blij mee :-)

gehaakt kerstklokje :-)

4 opmerkingen:

  1. oh wat een schatje !! ik heb ook weer een vogeltje gescoord... moet ik nog over bloggen. Soms kun je met iets kleins zó blij zijn!
    Oh die irritante mensen (hier zijn het vaak dames op leeftijd zegmaar) die door je heen willen lopen, ik ken dat. Ik zeg er wel altijd wat van hoor, de laatste keer lag ik zowat in een stelling met kopjes, vond ik toch niet zo grappig eigenlijk. Soms is het reuze spannend die kringloop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ;-) je maakt er soms de gekste dingen mee ! Ben super nieuwsgierig wat je hebt gescoord, maak maar snel een foto ! Liefs, Ellen

      Verwijderen
  2. Hi Ellen,
    Gaaf bordje hoor en dat voor 25 ct! J Idd zo genieten he...een kringloopvondst!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne, zeker genieten ha :-) echte nederlander hey, iets moois voor weinig !

      Verwijderen