zaterdag 22 december 2012

Rustige Zaterdag

Een heerlijk rustige Zaterdag :-)
Piri Piri braad stoom kip met gebakken aardappeltjes, gekookte aardappeltjes, en salade hmmm
Zoonlief komt ook eten ! Gezellig.

Ben met een leuk haakwerkje bezig. Heb het gezien bij iemand die ik volg via face book en ben er maar eens aan begonnen. Vooralsnog lukt het wel ... ben zelf ook wel benieuwd naar het eind resultaat. 

Het lammetje links achter is vanwege de roze oortjes bij mij favoriet.
Wel weer leuk als straks het voorjaar aanbreekt dan kunnen ze een poosje in de boekenkast.

We zijn met de trap begonnen.. nou ja begonnen.?
Er is grondverf en ice white verf gekocht, op waterbasis natuurlijk.
Eenmaal ooit af dan komt er wel een fotootje.. en ook van mijn nieuwe haak project natuurlijk






12 opmerkingen:

  1. Wat een schattige lammetjes! Heerlijk hé een rustige Zaterdag, hier ook hoor...het is toch prutweer dus lekker aan de fröbel geweest. benieuwd naar je haakproject! Gezellige avond! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij ook gezellige avond.:-) mn haakprojectje ga ik vanavond niet af krijgen.. jammer want ik vind het een grappig ding worden :-)
      Groetjes, Ellen

      Verwijderen
  2. wat een lieve lammetjes! ik heb er ook nog wel een voor je collectie ;)
    http://merula2000.blogspot.nl/2012/10/merula-en-iets-te-veel-tijd-voor-onzin.html

    Succes met de trap.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ben gaan kijken en zag dat je ook een spaanse danseres hebt hahahaha ik ook trouwens.. vraag me af ...

      Verwijderen
  3. Wat een gezellig stel! Maken ze niet veel herrie met z'n allen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhh lammetjes .... Benne net hertjes hihihihi .... Ook al zo een verslavend effect ;-)

    Haakproject ..... Ben niet nieuwsgierig hoor ..... :-) Doorhaken ..... Laat zien hihihihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jajajajajajaja stressss !! :-)
      morgen verder zometeen aflevering op Canvas kijken is wel gezelliger voor lief !
      jaha hertjes heb ik ook een paar MEGA duur die schatjes !
      natuurlijk wordt mn projectje niet zoals het origineel jammergenoeg haha maar voor een 1e keer ach... :-)

      Verwijderen
  5. wat leuk om te zien...die piepschaapjes kreeg mijn zusje voor haar geboorte.... 49 jaar geleden.
    fijne kersdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. herinneringen.. voor mij ook jeugdsentiment :-)
      jij ook fijne kerstdagen, liefs, Ellen

      Verwijderen