zondag 23 december 2012

Rendier aan de wand

Manafka Mina uit Tel Aviv Israel verkoopt via Etsy haar haakwerk.
Het zijn diverse kleurige dieren waaronder rendieren die ze ingelijst aan de wand hangt.
Dochterlief (25) en buurmeisje (21) hadden dit gezien en riepen meteen:
Zo ! Ellen ! Die ga jij maken voor ons.. NU !
haha, oke, dat wil ik best doen zei ik als jullie zelf voor een lijstje zorgen...
Intussen heb ik nog steeds geen lijstje ontvangen maar het leek me wel leuk om alvast eens een poging te wagen. Die van mij is niet zo mooi geworden als die van Manafka want ik heb bijvoorbeeld ivm de kleurtjes vaak katoen gebruikt en het had beter van acryl kunnen zijn.
Desalniettemin voor een amateurtje ben ik trots op mn tja.. euh beestje aan de wand
ook al is het zonder lijstje. :-)



Dit alles wel met de muziek van Rory Gallagher gemaakt uiteraard.. even geduld en geluid vol uit !
http://www.youtube.com/watch?v=ZjvDwh7wiTM

7 opmerkingen:

  1. Ahhhhhh die is stoer!!!!!!!
    Niks amateur meis .... hij is echt super!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuk beessie hoor! Geniet van de feestdagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ook al too cute <3. Heb je goed gedaan hoor! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, heb je dat uit je hoofd nagemaakt? Geweldig! Heb je het patroon wellicht uitgeschreven, dan heb ik namelijk wel belangstelling ;-)

    BeantwoordenVerwijderen