woensdag 12 december 2012

Kleinste kamertje...

Het kleinste kamertje..
mag altijd mijn freubels verdragen
De geborduurde omhaakte kleedjes, de slingers.. in het midden de omhaakte glazen potjes waarin een geurkaarsje.., links een slinger van granny squares gevuld met geurende kleine zeepstukjes..,en rechts de fotolijsten waarin de concertkaartjes zitten die we bewaren

...

Vandaag geshopt bij De Bazaar (veel voor weinig) en bij Xenos. Eigenlijk niet veel gekocht daar, heb mezelf wel getracteerd op een paar zwarte sneeuwboots en twee heerlijke lekkere luchtjes :-)
Aan de Action kwamen we niet toe omdat dochterlief het helemaal gehad had vanwege de kou (fenomeen van Raynaud) dus snel naar huis dan kan ze douchen om op te warmen ! Het was wel heel gezellig :-)
Een iets groter 'kamertje' is het halletje bij de tuindeur (ik noem het altijd het klompen hokje)
Daar hangen aan de muren vintage lijstjes met poezen prentjes uit de jaren '20->'30>'40 ?
Mijn liefde voor katten is er altijd al geweest daarom hebben we er ook drie






9 opmerkingen:

  1. Je zou er toch heerlijk gaan zitten met een boek! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de tijd dat de kinderen nog klein waren deed ik dat ook haha had ik even rust :-)

      Verwijderen
  2. Thank you so much for visiting me..your blog is lovely. What a sweet cozy home you have!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig klein kamertje hebben jullie! Met een leuke postcode prijs zie ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja vorig jaar gewonnen, niet het bedrag wat erop staat hoor daar gaat nog kansspelbelasting af maar heb er een leuke tv aan overghouden :-)

      Verwijderen