dinsdag 1 januari 2013

Iedereen een voorspoedig 2013 gewenst. 

Ik begin alvast met bronchitis en koorts jammer genoeg, tot nog toe is het met een
paraceta molletje te onderdrukken.

Niet klagen maar dragen is er bij mij ingestampt haha dus dat doe ik dan ook maar :-)

Oud en Nieuw onverwachts de laatste paar uurtjes bij de buren en familie doorgebracht en dat was gezellig. De katten reageerden niet extreem angstig op het vuurwerk gelukkig. Ik woon in het centrum en reken maar dat er bommen bij waren !! 



De kat links lijkt op een kat van een mede blogger haha ik vind dat witte snorretje zo leuk :-)...

Straks mn laptop wegbrengen heb steeds meer de indruk dat de inkt niet meer zo goed werkt in mn blogprogramma....

:-)

xxxxx

10 opmerkingen:

  1. HAPPY NEW YEAR meis!!!!

    Enne beterschap!!!!! Kruip lekker in bed of op de bank en goed uitzieken hoor moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorspooedig Nieuwjaar, ook voor de katten. En het beste met de gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte beterschap en natuurlijk de beste wensen voor 2013!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh? Ik dacht heel even dat Pippi op vakantie was :)
    Voor jou ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!
    En voor nu veel beterschap... Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) lijkt erop toch ? ik vind dat helemaal leuk !!

      Verwijderen
  5. Ook voor jou de beste wensen voor 2013!! Af en toe klagen mag best hoor:-) ...veel beterschap!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen, ik zag je via een ander blog. FF Beterschap wensen ...

    BeantwoordenVerwijderen