dinsdag 18 december 2012

give away ? opruiming - weg ermee

Wat een heerlijk gevoel nu.
Vanmorgen was het wel buffelen, ik heb de hobbykamer uitgemest.
Daar stonden ook allemaal spullen die ik te koop aanbood op marktplaats.
en ineens wist ik het..
nee ik ga niet bij de NS werken :-).. ik heb grote schoonmaak gehouden.
Heb er zelfs van gezweten en dat is bijzonder zweet kan ik je melden.
Vijf volle dozen had ik bovenaan de trap gezet maar om die nou ook nog eens een keer naar beneden te dragen vond ik wat veel van het goede. Heb daarom een advertentie op marktplaats gezet: gratis af te halen rommelmarktspullen

-- jawel hoor heel veel reacties maar de 1e emailer heeft het vanavond rond half zes opgehaald. Big smile bij hem want er zat echt goeie handel tussen maar een nog grotere smile bij mij want hij mocht het de trap af dragen :-)

en een foto van een glas in lood raam prachtig die lichtinval 

7 opmerkingen: